Gå til innhold

Synes så ufattelig trist på denne bloggeren som har mistet sin lille spire:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sin lille spire? Veldig missvisende å kalle det lille spire, det er jo nesten et fullbårent barn. Syns det var veldig ubehagelig å havne innpå en blogg som har mistet sitt barn så nært termin når jeg er omtrent like langt på vei selv.

Ikke for å være frekkere men jeg forventet en jente som hadde spontanabortert før uke 12 når jeg åpnet bloggen.

Men her er det faktisk snakk om en nesten fullbåren baby. Du må ikke omtale en baby som en spire til foreldrene hvertfall.

Det er helt forferdelig, det værste en mor kan oppleve. Utrolig trist.

Hi: Jeg håper virkerlig hun slipper å oppdage at du kaller babyen hennes for spire!

Spire liksom! Sønnen dems var fullvokst, hadde bare en mnd igjen av svangerskapet!

Mistet selv i uke 21 og hadde blitt ubeskriverlig opprørt om noen hadde kalt mine små for "spirer"! De var perfekte miniatyr barn, de manglet bare babyfettet, full utviklede lunger og litt lengde. Og jeg ville ALDRI omtalt de som spirer, og her kaller du en baby som nesten var ved målstreken for spire?! Skamme deg burde du! Totalt sjokert over at du kan skrive det sånn.

Annonse

Så utrolig trist.

Er selv veldig nervøs for tiden, men vi har store komplikasjoner.

Det må ha vært et sjokk for di.

Vi må kaskje nedkomme i uke 34, men da er vi forberedt.

Huff livet er så sårbart.

Må innrømme at jeg også tenkte det dreide seg om en tidlig spontanabort når jeg leste innlegget. Men jeg velger å tro at hi bare valgte litt feil ord, synes ikke det virker som om hun mente noe galt. Uansett, en veldig, veldig trist historie som virkelig brenner seg fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...