Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #1 Del Skrevet 9. juli 2011 Forrige søndag gjorde jeg det slutt med kjæresten min i et anfall av fornærmelse, skuffelse og raseri. Var SÅ ferdig med ham, tenkte ikke over konsekvensene i det hele tatt, lot meg farge litt av det andre sa (de mente at han aldri hadde tid til meg). Så gikk mandagen, raseriet og skuffelsen gikk over, og på tirsdag kunne jeg bare gå og skalle meg. Onsdagen sendte jeg en sms, og så snakket vi litt på tlf. Torsdagen snakket vi litt til, og ble enige om å prøve å få dette til på et vis, eller hvertfall snakke om hva vi kan gjøre for å få det til. I går ringte han ikke, men jeg fant ut at en gammel profil av ham på møteplassen var aktiv. Han forklarte i dag at han var innom bare for å si den opp, bla bla bla, men profilen er der jo enda. Det er ikke "oppsigelsestid" på dem, selv om du er betalende medlem, er det? Han skal komme i morgen, og ha med tingene mine som står hos ham. Det må da være et dårlig tegn? Blir helt syk jeg. Klumpen i magen blir bare større og større, og jeg er kvalm og REDD! Verste er jo at det er JEG som er årsaken til dette rotet. Er det mulig? Lurer på hvorfor jeg er så hormonellacruille for tiden=( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143388928-au-au-s%C3%A5-vondt-det-gj%C3%B8r-%C3%A5-v%C3%A6re-usikker-ang-kj%C3%A6rlighet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #2 Del Skrevet 9. juli 2011 Jeg tror du har absolutt en grunn til å droppe denne fyren her. Hvis han har en aktiv profil på Møteplassen?? Da driver han og sonderer terrenget. Ikke tenk at du ikke "får noe bedre". Jeg hadde den tanken om eksen min og var sammen med han i 5 år. Og han løy og lurte meg flere ganger. Og jeg gikk fem på fordi at jeg trodde at JEG var problemet. At jeg var overfølsom, hormonell osv... Men nei, det var HAN som var problemet. Stå på ditt og ikke bli sammen med han igjen nå. Med litt tid på deg vil du se ting like klart som alle andre rundt deg ser det. Til og med jeg som bare leser dette du skriver nå skjønner at han her er ikke til å stole på. Du har ikke profil på en dating side på nettet om du er virkelig engasjert i kjæresten. Få deg en ryggrad jente!! Du fortjener mye bedre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143388928-au-au-s%C3%A5-vondt-det-gj%C3%B8r-%C3%A5-v%C3%A6re-usikker-ang-kj%C3%A6rlighet/#findComment-143388999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2011 #3 Del Skrevet 9. juli 2011 Uff ja, det kan jo høres sånn ut... Men egentlig er han en grå mus, arbeidsnarkoman og med hundre opppussingsprosjekter på gang. (derfor liten tid til meg) Og jeg tror litt på ham også, når han sier at han bare var innom for å avslutte profilen. Han går sjelden ut på byen, og er ikke en du snur deg etter på gata. Jeg kjenner han som snill og anstendig, litt for opptatt av hva andre mener i forhold til utseende/appearense. Ville aldri tatt ham for å være av den utro typen. HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143388928-au-au-s%C3%A5-vondt-det-gj%C3%B8r-%C3%A5-v%C3%A6re-usikker-ang-kj%C3%A6rlighet/#findComment-143389445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå