Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen her inne som skriver at vannet ble tatt på sykehuset, altså at det ikke gikk av seg selv. Hvordan kjennes det ut? Forskjellig man skal lure på gitt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjor ikkje ilt i det heile! Merka det ikkje ein gang, einaste eg merka var at trykket vart litt lettare og at det rann ut ein del fostervatn. :-)

Skrevet

Merka ingenting av det jeg heller :) Og riene startet ca 20-30 min etter hos meg :))) & mini var født etter 5,5 timer... :)

Skrevet

Ikke vondt i det hele tatt.

Men JM prøvde først å ta det ved å bare trekke i hinnen med fingrene.

Kjentes litt merkelig ut. Kjentes ut som noen herjet med en ballong inne i magen min og det var vel strengt tatt det hun gjorde.

Måtte til slutt bruke en liten pirketing som så ut som en heklenål.

Kjente ingenting. Bare at magen plutselig ble mykere og alt ble varmt og vått rundt rumpen.

Måtte ligge i sengen på sånt tisselaken når hun gjorde det.

Ser ikke bort i fra at de må ta vannet neste gang også. Måtte taes på mamma alle tre gangene. Vet ikke om sånt er arvelig.

Eneste ulempen med det er at det er noe større sjangs for styrtrier tror jeg hun kalte det. Men det slapp jeg.

Skrevet

merket ingenting til det når de gjorde det under første fødsel, men jente ingenting når det gikk av seg selv ved andre fødsel. :) (bortsett fra en vååååt følelse nedover beina, men hadde 10 cm åpning på det punktet, så smertene var aller verst kan en si.....)

Skrevet

Å ta selve vannet var ikke vondt..kjentes bare "varmt" ut..men riene som kom rett etterpå..de trenger vi ikke snakke om :P Var akkurat som magen vrengte seg!

Skrevet

Er som de andre her sier, varmt og vått men ikke vondt .

Men nå andre gang kom riene fort og tett etter vannet var tatt og det var ikke godt .

Skrevet

Jeg ble satt i gang med at vannet ble tatt. Kjente ingenting til heklenåla, men ble våt i bleia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...