Snelafel Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Er det trygt å kjøre sklier når man er gravid? :-p Lurer på å ta en tur til Bø i sommerland.
Familieforøkelse Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Det har jeg all intensjon om å gjøre. Jeg har og termin i feb. men det skal vel sies at jeg har ei tulle på 3 år, som bidrar til at jeg lever som "normalt". Blir lite begrensninger der... God sommer;-)
Snelafel Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2011 Det er vel full fart i heimen da ja tenker jeg :-) Når man ikke kan kjøre karuseller, så må man finne på noe annet :-) Får håpe det blir litt finere vær enn det som er nå. Arg! God sommer til deg også :-)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Jeg fikk beskjed om å holde meg unna vannsklier som gravid av både lege og JM. Både fordi du fort kan få vann lengre opp og inn enn ved en normal svømmetur, samt at det kan være fare for at man sklir eller faller mot magen. Nå er jeg riktignok lengre på vei, og med en diger mage, men jeg vet ikke om jeg ville turt tidlig heller jeg. Fikk samme beskjed sist gang, og da var jeg 15 uker når vi egentlig skulle på badeferie. Sjansen for at noe skal gå galt er vel igrunnen liten, men man trenger kanskje ikke sette utfor de lengste og bratteste skliene? Er vel litt begrenset hva treåringer tørr også da bade skal iallefall jeg i ferien, MASSE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå