2 prinser og et nurk på vei Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Begynte igår i 4 tiden med noen smerter i magen som var uholdige, viste hvordan eg sku sitte ligge eller stå. Verst var det å sitte. Lite søvn har det vore inatt grunnet smertene. Føles som alt inni meg skulle rakne. Kvalm og klam i huden ble eg og. Dei var der konstant. Dei har gitt seg litt idag prøvd å få i meg mer veske enn det som eg normalt drikker men blir så mett bare da å det og er ubehagelig. Er det noen andre som har hatt slike smerter??
Bergnes Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 forstoppelse/luft i magen? Om det er lenge siden du har vært sikkelig på do, prøv å drikke rikelig med væske, og få i deg masse fiber som kornblanding med sesamfrø, svisker, kiwi. Det er lett å bli forstoppet når en er gravid, fordøyelsen går saktere, og nå på sommeren når det er varmere, svetter man mer og har behov for mere væske enn ellers. minst 2 liter væske dagen. Jeg hadde luft i magen her om dagen og fikk kollikklignende smerter, stikking i magen og vondt i ryggen. klarte ikke sitte stille og det hjalp ikke å røre seg. gikk over i løpet av 3 timer og noen do runder inimellom.
Krumelur Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Hadde også et skikkelig illebefinnende på jobb i forgårs. Fikk sinnsykt mageknip, gikk på do og der ble jeg sittende lenge og kaldsvette før det kom noe. Ble kvalm, svimmel og fikk hjertebank, kjentes ut som om jeg skulle gå rett i bakken hvis jeg reiste meg opp. Helt jævlig vondt i magen! Da det endelig kom noe, var det helt flytende (sorry...) Og jeg har vanligvis langt fra løs mage om dagen.. Da jeg kom ut sa kollegaen min at jeg var helt blek. Etterpå var jeg helt fin, så jeg vet ikke hva det var. Kanskje noe jeg hadde spist. Hadde vært flere ganger på do dagen før, noe som heller ikke er vanlig nå for tida, så kanskje kroppen bare ville få "tømt seg". He he, ja det var min herlige historie...
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2011 eg spise linfrø for å holde gang på systemet. På do får eg gå. Urinveisinfeksjon ja kansje var en god del plaget med det i første svangerskap og. Hadde i fjor urinveiinfek. som gjekk over i nyrebekkenbet å blodforgiftning for eg er en person som ikke pleie ha syntom på de. Det er noe som fatlegen er veldig obs på hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå