Gå til innhold

Tror dere Beckhams får en datter nå da eller ?

Anbefalte innlegg

Hun er jo 5-6 dager på overtid, så det skjer nok når som helst.

Media skriver at de får en datter, mens de selv uttaler at de ikke vet.

Hva tror DU ?

Jeg tror de har brukt medisinsk metode for å "vaske" bort guttecellene, for å få en roooosa prinsesse.

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hun har aldri født naturlig, de tre guttene hennes er kommet til verdne ved keisersnitt. Så da tviler jeg på at man får lov itl å føde naturlig fjerde gangen. Pluss at jeg har hørt at flere kjendiser bestiller seg keisersnitt lenge før termin for å slippe unna strekkmerker og diverse. Det har stått i media at de hadde termin den 4, men paret selv har aldri bekreftet dette. Sto et eller annet sted at de får en jente ved keisersnitt i morgen,

Gjest Sekretøsa

Jeg leste at de skulle få keisersnitt 4.juli fordi det var nasjonaldagen og at de har bryllupsdag den dagen. Og at de har hamstret inn rosa til den kommende jenta. Så at det er planlagt, selvsagt. Og at de hadde fastsatt 4.juli som dato sto også som en uttalelse fra dem selv et sted. Men for all del, er så kos atte

Jeg ante ikke at damavar gravid en gang så jeg tror ingenting om det. Hvorfor skal noen andre enn deres fammilie og venner bry seg det minste med ungene til en overlegen fotballspiller og en avdanka sanger (?)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...