Gå til innhold

utemøbler fra jysk.... og hva med gassgrill?...Weber??

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet de hagemøblene jeg synes er fine på Jysk, men mannen i huset er overbevist at alt på jysk er av urdårlig kvalitet.. noen med erfaring?? Og så var det gassgrill da... lurer på å kjøpe weber, men er det noen erfaringer ute og går med de litt billigere variantene? gode argumenter for å velge det ene eller det andre??

Fortsetter under...

Gjest Kira 1+1 underveis ♥

Vi har hagemøbler fra Jysk, og må innrømme at det er skikkelig dårlig kvalitet. Stolene er slike du kan klappe sammen, og der knakk en stang første sesongen og et armlene knakk nå i våres. Så jeg ville ikke kjøpt hagemøbler fra Jysk flere ganger. Men for all del, kan være at vi var uheldige med vårt.

Når det kommer til grill har jeg ikke erfaring med noe annet en Weber, men anbefaler den på det sterkeste. Aldri problemer med noe som helst, og finnes masse nyttig (og ikke fullt så nyttig) tilleggsutstyr;)

Hei.

Vi har utemøbler fra Jysk, og foreløpig er de helt fine. Det skal sies at de ble kjøpt for to år isden og det siste året har de stått på lager fram til nå pga husbygging. Mener at stolene heter Verona og bordet Vermont (selve topplata er av tre og kan dras fra hverandre. I midten kan ileggsplata svinges opp). Er selv veldig skeptisk til Jysk, men er foreløpig fornøyd med disse møblene. Gjenstår og se hvor lenge de holder.

Ang grill er det for oss ikke noe annet enn Weber som er aktuelt. Kjempe fornøyde med vår (E 310 tror jeg). Når det kommer til grill har det nok noe å si hvor mye den skal brukes og hva den skal brukes til. Foreldrene mine kjøpte seg en billig av typen Trio for noen år siden til campingvogna. Den kunne vel egentlig bare varme pølser (ikke grille), da effekten var for dårlig. Griller dere store kjøttstykker, grønnsaker, baker poteter osv er det viktig med en grill dere får høy nok effekt på. Min erfaring er at de billige grillene gjerne har lav effekt. Når det gjelder billigere griller har jeg også sett mange rustne utgaver når jeg har vært på besøk, men vår Weber holder seg fint. Selv om vi sverger til Weber er det helt sikkert rimeligere griller som fungerer like bra.

Legger ved en link jeg fant med gassgrilltest, hvis du googler "test gassgrill" finner du flere tester. http://www.klikk.no/bolig/bonytt/article672972.ece

Beklager, dette ble veldig langt.

Lykke til med valget!

Vi har teak møbler fra Jysk på 3. året og de er fortsatt like fine. De trenger jo vedlikehold med olje selvsagt, men ingen løse skruer eller knekte deler så langt. Min mor har også møbler fra Jysk som de har hatt i bortimot 10 år. Fortsatt like fine:) Så jeg har ingen problemer med å handle slikt hos Jysk.

Her i huset var det heller ikke aktuelt med noe annet enn Weber og glad er jeg for det. Vi har E210 tror jeg den heter og den er også 3 år gammel,god som ny! Min mors Invite er bare 1-2 år og har allerede noe rust,men det er en kjempe god grill vel og merke. Så det handler til syvende og sist med å ta vare på tingene.Overtrekk til grill er genialt!

Hvis man kan at Ikea har dårlig kvalitet på sine saker, så er vel jysk enda lenger ned på skalaen. Jeg har aldri hatt jysk-møbler veldig lenge, og de blir fort "vinglete".

Ang grill; jeg har hatt en type fra Coop obs i noen år, men den rustet og knappene rant av etterhvert. Nå har vi kjøpt inn en mellomstrl Weber gassgrill og jeg kan ikke vente med å bruke den! Vår har beige lokk og jeg kjøpte den kjøpte den til halv pris på jernia! De har ofte salg en dag eller en uke på de. Vi har ikke kjøpt stativ, synes det blir teit å betale nesten tusen kr for en plate det står weber på! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...