to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Jeg ble gravid i begynnelsen av juni, med første dag i syklusen 27.mai. Termin 6.mars --------------------------------------------------------------------------- Zazzy spådde april/mai - JENTE Bellasnella spådde i løpet av sommeren - JENTE -mtp- spådde juli - JENTE Rosene spådde innen ett år 21.juli 2010 - JENTE Chanelle2 spådd rett på min gutt nummer to både på unnfangelse og kjønn, i samme spådom spådde hun også en jente inne 4-5 år. Det er nå snart 4 1/2 år siden hun spådde meg:-) - JENTE Twig spådde også rett både på unnfangelse og kjønn med min nummer to
Mumie_Mamma Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Jeg vet ikke ennå, men jeg har blitt spådd av: Bellasnella Snella : gravid juli/august Rosene : i løpet av 6-8 mnd Mpt : fikk opp kun totalt hvor mange barn jeg får, så hun så vel ikke noe graviditet med det første Har også for en tid tilbake blitt spådd av en annen utenfor her og hun spådde graviditet innen 6mnd og da vil det si innen septemper. Så blir spennende og skje hva som skjer de neste mnd:-)
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Det hadde vært morsomt å se om hvor mange som blir spådd riktig:-) Så håper flere tar seg tid til til å svare.
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ble gravid i jan., da var det *lille blomst* og WhiteLilymedtreknopper som traff rett:), men det endte i MA. Flere som har spådde august som mnd vår nå, så vi får bare krysse fingrene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå