<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 ...men har skikkelige mens murringer og trykk i magen, svimmel, trøtt... Har stort sett hatt regelmessige sykluser, men har gått over uten å være gravid tidligere. Er 2 dager over tiden nå.. Kjøper jeg en test, så kommer vel tanta;) Men hadde vært greit å sluppet å vente helt til mandag om den lar vente på seg enda lenger... Men så er det den følelsen, at man bare føler at mensen er på vei... Vært mye stress i det siste. Dere som er nettopp blitt gravide, hvordan kjentes det ut dagene før dere tok en test? Klem fra meg...
12Januarspire Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Da er vi 2.. Jeg er 4 dager over på alltid regelmessig mens.. Går nå å er sikker på at mensen er kommet hver gang jeg går på do. Tørr liksom ikke teste.. Vi har prøvd å bli gravide i over 1 år nå og jeg blir like knust hver gang mensen kommer... Har også vært mye trøttere en vanlig i det siste.. Kan lett sovne foran tv midt på dagen... Vondt i korsryggen, noen dager så ille at jeg ikke klarer å bøye meg ordentlig.. Tok sånn terminkalkulator på nettet og den viste at hvis jeg er gravid er jeg 2 uker og 4 dager på vei.. så jeg går bare å håper å krysser fingre å tær.. Spør også dere som vet at dere nettopp er blitt gravide, hvilke tegn hadde dere? Følte det som mense kom uten at den gjorde det? Har kjentes sånn ut på meg de 2 siste dagene, går ofte på do for å sjekke, men det er kunn blank veske og ikke blod som kommer (bekalger detaljer)
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2011 Høres jo lovende ut for deg da!! siden du alltid pleier å ha regelmessig syklus:) Håper flere som nettopp er blitt gravide kan svare på om de følte tanta kom og om dere hadde masse mens murringer... Husker ikke fra sist jeg ble gravid.. Lykke til Tinkasol:)
Maiblomst28 Skrevet 11. juli 2011 #4 Skrevet 11. juli 2011 Hei! Jeg sitter også og venter på mensen. Jeg har vanligvis helt stabile sykluser på 29 dager, og nå er jeg 12 dager på overtid. Alle testene er negatie. Gjett om jeg skal kose meg med rødvin når TR kommer! Ettersom det er 1 % sjanse for at jeg kanskje er gravid så klarer jeg ikke helt å slappe av før jeg får det endelig bekreftet. Det er litt rart at jeg er forsinket, fordi jeg føler ikke at jeg har stresset. Mensen er bare helt borte vekk. Har ingen symptomer på hverken mensen eller graviditet. Det er kjipt!
prinsesse08+lillebaby12? Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 jeg har det også sånn.. tror alltid TR kommer hver gang jeg er på do, har ikm i morgen. så tviler på at jeg er gravid, kjenner masse murringer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå