Gå til innhold

Brun utflod å hjerte slår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser mange plasser at hvis en har sett hjertet slå på den lille spiren, så er det ganske sikkert at det skal gå bra. Jeg så det i går, en helt hærlig følelse. Men jeg har brun utflod nesten hver dag... dette uroer meg en del :-/ Legen som tok ul på meg sa at ting så greit ut, å at livmorhalsen min var lukket å han såg ingen blødning..

Å nå som kommer den forb..... brune utfloden igjen!! Er det flere som har det slik, å ting går helt fint?

Må legge til at jeg har ganske sterke smerter i magen nå og da, dette tror jeg er livmoren som vokser. kan noen blodårer briste da, å gi brun utflod?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, slapp av det går nok bra:) j tror at så lenge legen har sett at alt er bra der inne og livmorhalsen er lukket, så er det ingenting å bekymre seg for, hvis det er rent blod så er det litt mer bkymrende tror jeg, men det er mange som har bødd har inne og det har gått bra:) hvor mange uker er du på vei da? Selv hadde j brunt utflodd når j gikk tur ol., litt lengre turer, men det var ik mye, så nå har det gitt seg helt heldigvis. Det er vanlig i de første 3 mnd, kan være mensrester osv.

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar :-) jeg er snart 8 uker på vei. Blir jo litt bekymret når det kommer brun utflod, redd det skal komme friskt blod. Men satser på at alt er ok, å at det går bra :-)

Skrevet

Jeg har også litt brun utflod hver dag, og har hatt det i 2 uker sammenhengende. Det startet en liten blødning for 2 uker siden, da med rødt blod. Ikke mye, men alikevel. (Uten smerter)

Siden har det altså vært brun utflod, men var på ultralyd 3 dager etter blødningen, 7+3 og det så fint ut, selvom han så blødningen på UL. Jeg har to små i magen, og den ene ligger litt mer risikabelt til enn den andre. Skal på UL igjen denne uka, og er spent på om alt fortsatt ser fint ut. Hører gjerne fra flere med brun utflod jeg også:-)

Er 8+6 idag.

Skrevet

jeg har også hatt litt brun utflod/gammelt blod i ei uke sammenhengende..skal på UL på tirsdag, og håper alt er greit..Prøver å slappe av å tenke positivt, men må innrømme at jeg er VEEELDIG spent..

Skrevet

Jeg har hatt brun utflod i ca 2 uker jeg også. Ser det i truseinnlegget, men sjelden på papiret, så det er ikke my som kommer. Men blir selfølgelig urolig. I dag var det litt mørkere brunt enn tidligere.... hva nå enn det betyr.. :-/ null smerter, kun det som er "normalt" ifh til at livmoren vokser.

Kansje er det små blodkar som brister pga at ting tøyes og vokser??

Håper det går bra med begge dine 2 små, lykkelig_med_2_i_magen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...