Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Kristiansund/Molde

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om det er mulig å få til privat? Har ikke lyst til å grine meg til sykehusUL på bakgrunn av at jeg liksom er så nervøs, tror dette skal gå fint jeg :) Men er jo nysgjerrig og vil på tidlig UL. Vet det går an med enkelte undersøkelser på Kristiansund Røntgeninstitutt, men tilbyr de tidlig UL?

Kan dra til Molde også hvis det ikke fins noe tilbud i Kristiansund....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143388113-tidlig-ultralyd-i-kristiansundmolde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I molde er det en privat gynekolog på Kvam legesenter. Han er fastlege men tar også inn gynekologiske pasienter. Jeg fikk veldig rakskt time der. Når du ringer så forklarer du dama at du vil ha gynekologisk undersøkelse så får du time. koster rundt 900 NOK. Tror han heter Berland eller noe sånt. Forresten det var han som utredda meg og sendte videre til St.Olavs ass.befruktning på en blunk. Var kjempe fornøyd!

• 2 år senere...

Gammel tråd dette her, men prøver lykken likevel :P 

Du snakker o

I molde er det en privat gynekolog på Kvam legesenter. Han er fastlege men tar også inn gynekologiske pasienter. Jeg fikk veldig rakskt time der. Når du ringer så forklarer du dama at du vil ha gynekologisk undersøkelse så får du time. koster rundt 900 NOK. Tror han heter Berland eller noe sånt. Forresten det var han som utredda meg og sendte videre til St.Olavs ass.befruktning på en blunk. Var kjempe fornøyd!

Gammel tråd dette her, men prøver likevel :P

Du snakker om Berland her.. Men inne på Kvam Legesenter sine sider står det at det utføres tidlig ultralyd, men at det ikk blir foretatt for å "hilse på babyen". Hva vil det si da? 

Gjett om jeg ble overrasket over å se en gammel tråd jeg startet her?!? ;) til syvende og sist fikk jeg ultralyd på Kristiansund sykehus da jeg syntes magen vokste litt i raskeste laget og ble engstelig for om det var en eller to inni der... Det var kun en :) i Kristiansund har en del av gynekologene som jobber på sykehuset privat kveldspoliklinikk på det legesenteret/bygget som ligger rett nedenfor sykehuset rett ovenfor rema 1000. Husker ikke hva det heter, flyttet derfra for 1,5 år siden... Rart med det, igjen redd det er to og har nok en gang fått sneket meg til ul i offentlig regi ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...