Gå til innhold

Fy så frekt!!!

Anbefalte innlegg

Jeg rydda i går og leta og skrapa sammen det jeg kunen finne av penger, sånn at jeg kunne få kjøpt brød og melk, og et middagsglass til småen..

Jeg er alene med et barn på 1 år og har veldig dårlig råd. Og hadde 23 kr i kronestykker, -57 på konto, og skulle pante 18 tomflasker jeg fant i boden i går...... og jeg lot bare panten stå utenfor døra....... og tror du ikke naboen har tatt panten? HYYYLL;-(

SÅ frekt. Jeg er jo ikke HELT sikker på om det er naboen da, men jeg overhørte at han sa til kjerringa si at han skulle dra å pante.... så dro han...... bor i leilighet/rekkehus.. ganske tett ja.. ja ja, det var den melka og brødet.......... fyyy søren

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143388087-fy-s%C3%A5-frekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi,det var frekt ja!

Lenge til du får penger da?Kanskje du får lånt den en 100lapp av barnefar (vil vel et ungen skal få mat han også) foreldre,ei venninne?

Håper det ordner seg så su får kjøpt det dere trenger av mat!

Lykke til!

Ps: Jeg hadde ringt på til naboen og spurt om de hadde sett posen din med flasker.

Annonse

Sånt skjer innimellom????

Er det virkelig mange som planlegger så dårlig at man ikke har NOE mat i huset. Har man så lite i skapet at man ikke kan overleve et par dager uten å handle? Klart - man kan være skikkelig uheldig en gang eller kanskje to, men INNIMELLOM????

Annonse

Bør man ikke ha lov til å ha barn bare fordi man er blakk en måned?? Jeg føler jeg er en flott mamma, men har hatt måneder hvor det er så trangt at jeg måttet låne penger av foreldrene mine til å betale en regning eller to. Fortjener jeg ikke barna mine da??

Hvem i all verden er dere stygge mennesker som ikke klarer å se lenger enn nesa rekker? Tror dere HI er den eneste i landet som sliter med økonomien til tider? Det er nok maaaaange fler enn dere tror som har det sånn!

Og det er en skam at det skal være fattigdom i Norge!

De fleste gjør så godt de kan med en slunken lommebok, og det ordner seg somregel. Men det er beintøft nok, om en ikke skal høre på stygge mennesker som har fullstendig mangel på empati!

Nei da burde vel langt over 70% av befolkningen i verden ikke fått lov til å berike verden med barn da. tenk på de fattige i andre land som ikke alltid har mat. et idiotisk utsagn!

Når det er sagt så kan det være grunner du ikke vet til at HI ikke har penger akkurat nå. så spar deg før du kommer med slike kommentarer.

Bare sånn at dere vet det.....

kjøleskapet (med fryser) ble ødelagt sist uke, resten av mine penger gikk med på NYTT kjøleskap.. det jeg hadde av mat i kjøleskapet og frysern ble dårlig, å måtte kastes...... Jeg var bortreist og oppdaget ikke det før det var for sent..

og det stemmer, jeg har ikke så god råd, har ikke klart å få en buffer... jeg måtte jo nesten ha nytt kjøleskap da???? Jeg får jo penger på tirsdag...

jaaa jeg hadde bedre råd før. DA var det greit at jeg fikk barn. Men nå er det ikke greit siden jeg har mindre inntekt? Så lenge barnet er mett, har tørre bleier, er fornøyd og får den omsorgen og kjærlighet det trenger så er vel det bra nok?

Men jeg hadde litt flaks i dag, tanten min ringte meg da hun var på butikken og spurte om det var noe jeg trengte, som hun skulle kjøpe med (det var før hun visste jeg var helt blakk) før hun kom. ... så jeg takket jo ja, og sa melk, brød og leverpostei, og middagsglass til småen....

HI

PS!! JIPPI, ja festmåltider er herlige! Vi kommer!

Hei! Ikke bry deg om sånne dumme kommentarer! Det er så greit å sitte å slenge dritt bak en data med anonymknapp i tillegg! Nesten alle kan havne i en slik situasjon. Selv sparer jeg alltid ett par tusen på konto så jeg har til siste slutt av mnd, men plutselig ryker bilen, man får uventede regninger, eller har noen trekk på konto man glemmer man har!

Men uansett, frekt av naboen din ja! TA tomflasker av noen er virkelig lavmål! Har noen ganger vurdert å ta med søpla til nabo`n ut, fordi de setter den utenfor å den stinker men har ikke turt det heller tilfelle jeg blir oppfattet som frekk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...