*Lissi* Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Hvordan er de? Og hva klarer de? Vesla her er helt turbo! Alle som ser henne kommenterer hvor aktiv hun er . Klarer ikke å sitte i ro i fanget. Snur og vrir seg, og nå skal hun aller helst ned på gulvet. Begynte å krabbe for ca.1 uke siden. Setter seg nesten opp selv, støtter seg på ene armen. Reiser seg opp etter lave ting som feks. støvsugerern. Leggingen har gått greit inntil i går. Da hylskreik hun i over 1 time. Er jo verdens herligste og søskenene forguder henne. Er likevel litt godt når hun sovner for kvelden, og man kan få igjen pusten:-)
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Vesla mi er snart 7 måneder. Hun er veldig bedagelig. Hun ruller rundt og roterer i sirkel, men har bare prøvd å komme framover ved et par anledninger. Hun sover lite på dagen, bare korte dupper, men sover godt på natta og morgenen, skikkelig murmeldyr Er ikke så glad i senga si, men sover hun sammen med meg er det bare fryd og gammen. Hun blir jo lagt i senga på kvelden, men våkner kort tid etterpå, sånn holder hun på helt til jeg legger meg og tar henne opp i senga. Men jeg syns det er koselig med samsoving, så det er ikke noe problem. Jeg sover hele natta om hun ligger sammen med meg. Hun sitter alene, men dytter seg ikke opp på egenhånd. men hun skal bare sitte eller helst STÅ på fanget. Opp hele tiden, må nesten brekke henne i to for å få henne til å sette seg ned. Har begynt å si hei og mamma. Sagt babba en gang, noen faren tar som et forsøk på "pappa" Hun har en storesøster på 11 år som bærer rundt på henne hele tiden og 2 storebrødre som spiser henne helt opp
*Lissi* Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2011 Hehe! Vesla her sover ikke hele natten. (gjort det en gang) Ammer som regel 1 gang. Hun sover fint i sengen sin. Tar henne bort i 5-6 tiden om morgenen, og da sover vi litt sammen... Lys våken rundt 07.00. Sover 3 lurer på dagen, men de er blitt betraktelig kortere. Er vel kanskje på tide å kutte ned til 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå