Gå til innhold

Her kommer jeg :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei!

Vi har termin samme dag! Eller det er jo litt forksjellig ettersom hva slags metode som benyttes, men kalkulatoren her inne sa i hvertfall 18 mars! Ser ut til å være en liten gjenganger her inne at de som har barn fra før virker mye sikrere enn oss som ikke har opplevd dette før. Jeg greier liksom ikke helt å forholde meg til at det er noen der inne, selv om jeg til tider skjønner. Merkelig dette :P

Jeg trodde at jeg skulle bruke laaang tid på å bli gravid, vet ikke helt hvorfor jeg trodde det, men ble nå gravid i 2pp, og da var 1pp uten eggløsning (merker den veldig godt)! Så jeg er litt overveldet og ikke helt forberedt på at det skulle skje så raskt! Har liksom alltid tenkt at slike ting aldri passer inn i planene - men hos oss passer det perfekt! Ble "gravid" siste skoledag :)

Oj, her skravles det stort... Hvor gammel er du da anna t? Og hvor holder du til?

Takk 2 herlige karer :) Hurra!

Camillok: Gratulerer! Så gøy med samme termin, da! Sist fikk jeg utsatt den 9 dager på ul, men fødte på mensterminen likevel.

Det er rart med det ja. Forrige gang merket jeg ingenting før 5 dager etter ikm, da stakk det litt i livmoren. Nå har jeg kjent det i hele kroppen helt fra el. Ville jo avfeid det som innbildning da, men når man så får bekreftet at man er gravid, er det jo lett å tenke at jeg faktisk har kjent disse tingene. Det har vært påfallende kraftige symptomer, vanskelig å tenke seg til at det var innbilt. Hadde en liten festeblødning for eksempel. Spiller jo ingen rolle uansett da. Men det er lettere å forholde seg til andre gangen ja.

Denne spira ble nok forresten unnfanget på bryllupsdagen vår. Litt artig :)

Jeg er 31 år, og holder til på østlandet. Og er som du skjønner gift, og har ei jente på litt over 2 år fra før av.

Og du da?

Takk og gratulerer til deg også petit pingu. Gleder meg med deg også :) Så heldige vi er!

Så gøy at vi er flere med samme termin.

Jeg må si at jeg syns ikke det var noen fest å være gravid sist, sånn rent fysisk, men det er jo utrolig spennende. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...