anna t Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Da ble jeg gravid i første pp denne gangen også. Så utrolig heldig jeg er Mens-termin 18.3.2011 og overlykkelig.
12Januarspire Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer Går å håper på det samme.. Har prøvd over 1 år vi da... Er nå 4 dager over tid.. så det er et lite håp
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Grattis.Vi er heldige. Min termin er 16.03. :-) første forsøk her også. 3 av 3. Utrolig lykkelig.
Rosin i bolla? Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer så mye. Håper jeg er like heldig. Først pp og IKM til tirsdag.
<3 Snartmammatil2 <3 Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer så masse!!! Og lykke til videre:) Hadde du masse mens murringer og verk i magen dagene før du tok test? Jeg bare lurer... Jeg er helt oppblåst i magen og føler mensen kommer hvert øyeblikk, men er nå 2 dager over. Har også mens murringer.. klem...
anna t Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2011 Takk, alle sammen. Krysser fingrene for dere som venter. Til <3 Snartmammatil2? <3: Jeg har egentlig merka det helt fra el denne gangen. Rart "spenn" i livmora den første uka etter el, hadde også en liten festeblødning ca 7 dager dpo. Vært litt kvalm og uggen også. Siste uka har jeg vært sinnsykt trøtt (må finne på unnskyldninger så ikke folk mistenker noe) og veldig sulten. Når jeg spiser er det akkurat som om maten forsvinner når jeg svelger, i stedet for å fylle magen. Har litt mens-murringer også, det samme "spennet" i livmora som var tidligere. Oppblåsthet og murringer skal jo kunne være tegn på graviditet, så hvis du er forsinket også, kan det jo være gode tegn. Har du tatt test da? Lykke til, krysser fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå