Gå til innhold

Det var da fryktelig til støyete underlivet mitt er om dagen da.

Anbefalte innlegg

Jeg har hermorider som gjør vondt. og nå har det fanden meg dukket opp en slik kvise kul på indre kjønnsleppe som bare blir større og større. Har ikke tid til å sitte stille i dag.

Men legevakten for å få stukket hull i den? Jeg har ikke lyst å vente til mandag med den i underlivet. Sist jeg hadde en slik ble jeg langt inn med skikkelig betennelse. er så redd for å bli avist på legevakten.

Fortsetter under...

Huff stakkars deg, har hatt ei sånn jeg også. Forferdelig på slimhinnene!

Jeg slet flere dager med smerter - vondt å sitte, vondt å gå. Jeg måtte bare ta fram nåla og la det stå til. Ble umiddelbart behagelig!

Jeg har også hatt en sånn kvise-klump på indre kjønnsleppe. Men med legeskrekk og sjenanse så jeg aldri på det som et alternativ.

Etter noen dager med smerter tok jeg saken i egne hender mens jeg stod i dusjen. Det er uten tvil den vondeste kvisa jeg noen gang har klemt hull på, men smerten forsvant nesten umiddelbart når gørra var ute:-)

Føler med deg, god bedring;-)

Jeg har vært i dusjen nå prøvd å få tak i den for å kjenne på den. ten sitter for dypt til at jeg kan klemme den ut. så jeg får vel bare reise den er nå like lang som pekefingeren min og hoven og ja. dere kan tenke dere.

Glemte å si det i første melding jeg har 39.8 i feber bar benket datter på tre forran tvn. Venter på mannen min som er på jobb for å komme hjem. så får han kjøre meg på legevakten. jeg ligger på sofaen.

Godt dere føler med meg.

Annonse

Huff og huff! Min var ikke større enn 1 cm og lagde et helvete.

Føler veldig med deg, og det er bra du kommer deg til lege når du har fått feber, kraftig infeksjon. Oppdater etterpå da;)

Lykke til, jeg skal tenke på deg!

9:14

Ja da var vi tilbake, de aviste meg ikke. De snittet opp kulen fikk ut verk og blod. Fikk penselin kur som jeg skal ta. feberen har gått litt ned men siden mannen er hjemme går jeg og legger meg litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...