sonnenschein Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Noe som har vært til modningsakupunktur i Hønefoss eller omegn? Erfaringer? Priser?
MissisJ Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 leter etter den infoen jeg også,så hvis du finner noe gi beskjed! Går på ovwrtid her jeg.....lei!
<3Celia<3 Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Jeg går til modningsakupunktur på Din Helse i Hønefoss.... Hos akupunktør Tine Alfredsen. Første gang jeg forsøker dette, gikk 14.dager over sist, og prøver d meste for å slippe det igjen... ;-) Jeg begynte hos henne i uke 36, hun anbefaler 2 ggr i uken frem mot termin, men det er jo selvsagt valgfritt. Har flere venninner som også har gått til henne og de skryter veldig og sier de vil gjøre det samme med nestemann.... Jeg har frem til uke 36 i svangerskapet ikke hatt en eneste kynner... og lite murringer osv. Etter jeg startet med akupunktur har jeg tydelig kjent at det "skjer noe"..... Murringer, menssmerter og stikninger "der nede" samt en del kynnere som kommer og går... så jeg er overbevist om at dette har noe for seg... =) Er forresten 38+1 idag...
sonnenschein Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2011 takk for info! Vet du om hun er fullbooket for øyeblikket? ferie?
<3Celia<3 Skrevet 10. juli 2011 #6 Skrevet 10. juli 2011 Har ikke vært noe problem å få timer der ihvertfall... skal dit imorgen så da kan jeg høre ang ferie... ;-)
tuss2011 Skrevet 10. juli 2011 #7 Skrevet 10. juli 2011 leste innlegget og sendte en mail til din helse i hønefoss, men fikk til svar at der var det ferie til 8. august. Men veit ikke om noen andre leser den mailen da... sendt til [email protected]... Hmm....
<3Celia<3 Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har vært der til akupunktur idag, og da fortalte Tine meg selv at hun ikke skulle ha noe ferie enda..... Hadde bare litt kortere dager da det var god plass på listene hennes.. Så vet dere d. =) Bare å ringe dit for å få time. =)
sonnenschein Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 11. juli 2011 Takk! Skal stikke innom der i morgen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå