Tchh Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Endelig kom jenta vår til verden!!<3 52 cm og 4,3 kg!! Jeg Ble satt igang (9dager over termin) torsdag kl 14. Riene startet kl 23.30. hadde konstante rier med 1 minutt mellomrom frem til kl 14 fredag. De tok vannet og satte drypp(hadde nå kun 3 cm åpning) Da fikk jeg endelig epuderal og lystgass og fikk sovet litt mellom takene. Men det funka kun i 2 timer, så kom riene like sterke tilbake. Etter ca 20 timer med smerter fra hælvette (åja, det var helt sykt vont) så hadde jeg bare 6 cm åpning. Legene og jordmor bestemmte seg for at dette ble til keisersnitt fordi babyen mest sannsynelig aldri kom seg lengere ned. Mannen min skulle være med på operasjonen,men de fikk ikke til å sette bedøvelsen i ryggen. Jeg ble istedefor lagt i full narkose og uten min mann Noe som egentlig var veldig deilig fordi riene kom konstant hvert minutt. Etter alt dette har jeg besluttet at dette er mitt første og siste barn!!! Jaja... Tiden får vise;) men dette satte virkelig skrekken i meg. Lykke til dere andre som fortsatt venter :-) håper dere får en fin opplevelse!!:-)
NostraStoria Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer så mye Tchh! Hørtes ut som en veldig tung fødsel, håper du ikke er helt skremt da. Selv ble jeg skremt sist pga det vonde svangerskapet, men nå greide jeg å overbevise meg selv om å gjøre alt en gang til. Så ikke sikkert at du stopper her du heller. Kos deg masse med lillejenta
M-Sophie-Har født Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer med jenta! Ja det hørtes ut som du har hatt en tung fødsel, men det er utrolig hvor fort vi glemmer smertene når det lille nurket ligger i armene våre :0) Nyt tiden framover !
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Gratulerer så mye som mamma:)) Ja det "koster" å føde det er no helt sikkert, men premien er desto stor:)) Kos dere sammen! Hilsen fremdeles rugende
Tchh Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. juli 2011 Tusen takk :-) jeg måtte le når jeg leste innlegget jeg hadde skrevet. Jeg var enda i narkoserus når jeg skrev!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå