NostraStoria Skrevet 9. juli 2011 #1 Skrevet 9. juli 2011 Noen som kan hjelpe? Vurderer å ringe til føden..Har siden i går vært utrolig kvalm bare ved å ligge på siden og når jeg halvveis ligger/sitter. Har ingen liggestillinger igjen nå og livredd for at noe er galt. Er fortsatt kvalm når jeg sitter og får ikke sove pga jeg tror noe er galt. Hva vile dere gjort?? Jeg er i uke 38 nå.
NostraStoria Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 9. juli 2011 har også veldig til ryggsmerter og er uvel, er det grunn til å sjekke mener dere?
sonnenschein Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.... hvis du er urolig synes jeg det er grunn nok! Lykke til, håper du føler deg bedre nå...
Maia&Mathias <3 Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Jeg hadde også ringt hvis du er bekymret! Må følge magefølelsen for ofte så stemmer den! (selv om jeg selvfølgelig ikke håper den stemmer nå da!!). Gi oss beskjed åssen d gikk!
Billie Jean Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Du har sikkert ringt føden nå. Jeg håper alt gikk bra og at det var fødselen som var igang. Det kunne jo virke som det var symptomer på noe sånt:)
M-Sophie-Har født Skrevet 9. juli 2011 #6 Skrevet 9. juli 2011 Hvordan går det med deg Lillegull og nurket? Virket som det kunne være tegn på fødsel??
NostraStoria Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2011 Heisann! Har vært inne på føden, det var tydeligvis ikke tegn på noe. Lå til registrering, tok urinprøve, sjekket metning, tok UL osv. Konklusjonen til legen var at alt ser fint ut med barnet og mulig at jeg er uvel fordi han er stor og muligens ligger og presser litt på lungene mine. Jaja, blir noen lange uker dette her uten søvn!
M-Sophie-Har født Skrevet 9. juli 2011 #8 Skrevet 9. juli 2011 Uff, stakkars deg.. men uansett så nærmer det seg.. Var selv inne med rier på føden.. trodde aldri jeg skulle vandre ut igjen uten bebis i armene... men det gjorde jeg altså.. og jeg er 3 gangs...! Frustrerende...så går liksom bare og venter¨.. og enda er ikke terminen før 24... men har 2 cm åpning da og slimproppen gikk for et par dager siden.. Uansett masse lykke til!! Vi får krysse fingre og tær på at det skjer snart!
NostraStoria Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 9. juli 2011 Huff ja, det skal ikke være enkelt nå på slutten - kroppen lurer en tror jeg. Jeg har ikke fått sjekket eventuell åpning enda, må få bestillt jm time i neste uke siden jeg kun har legen nå på slutten. Ingen tegn til slimproppen heller. Jepp, vi får krysse det vi har! Lykke til deg også M-Sophie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå