Gå til innhold

Kjørte over sykkelen til sønnen min istad.Hvor kan jeg kjøpe billig sykkel??

Anbefalte innlegg

Ja,jeg klarte faktisk å kjøre over sykklen hans..Han som elsker sykklen sin sånn.. Pedalen ble revet bort,har kun en pedal igjen nå ;(

Hvor kan man kjøpe en rimelig sykkel,og evt pris.. Den han hadde kjøpte jeg på sportsbutikken,og den kosta vel 1500 kr..Han er 5 år gammel..

Fortsetter under...

Biltema har sikkert billige sykler til barn. Det jeg synes er litt skummelt er at du faktisk klarte å kjøre over sykkelen. Du burde bli mye flinkere til å sjekke speil og dødsoner slik at det ikke er din sønn du kjører over neste gang.

Hjelpes, skremmende at du klarte å kjøre over den. Sånne som deg burde ikke ferdes fritt i trafikken nr du er så klønete og lite observant bak rattet. Selg bilen din, for dette kan du ikke. Vips så har du penger til sykkel til både gutten din og deg.

Annonse

jeg synes du bør kjøpe en minst like god sykkel til han og ikke noe billig ræl. det er jo du som har driti på leggen. du hadde aldri godtatt en billig drittsykkel om det var din sykkel som måtte erstattes av en sjåfør som ikke så seg for.

Herregud vær nå greie da!!! TVILER sterkt på at hun kjørte over sykkelen med vilje, og sånne ting kan faktisk skje, selv den beste. Om bilen stod parkert ute, og sønnen hadde lagt fra seg sykkelen rett bak bilen som faktisk er typisk barn - og mor har hastverk, så er det fort gjort!! Og hadde det vært barn i nærheten hadde hun nok tnekt over det, og hun hadde nok ikke kjørt på sin egen sønn.

Dere er så full av drama her inne, GUD så glad jeg er for at jeg ikke kjenner sånne som dere, som trekker de verste konklusjoner ut av ALT! herregud bare åpne ungens rosinboks i feil ende ville jo vært verdens undergang for noen av dere....

Til deg HI: Ta gutten din med så han får velge sykkel selv, fin måte å si unnskyld på :) Og du kan selvfølgelig finne noen sykler han kan velge mellom som er innen for rimelighetens pris, men når sånt skjer bør man ikke være FOR opphengt i prisen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...