<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Hei, bare lurte på om noen ville dele litt erfaring med meg! Jeg har sittet over lenger tid i sofaen og sett på film, men da jeg skulle reise meg opplevde jeg en grusom smerte i nedre del av magen, men aller sterkest på høyre side! Jeg klarte rett og slett ikke belaste høyre ben eller rett meg ordentlig opp, men smertene forsvant når jeg satte meg ned igjen.. Så kom de så fort jeg forsøkte reise meg! Noen av dere som opplevde sånt? Vet jo at EXU ofte er forbundet med smerter i nedre del av magen. Har nettopp funnet ut at jeg er gravid og har IKM i morgen! Når evt. var det dere merket noe galt? Hilsen en jente full av bekymringer...
lillyanda Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Hei har ikke opplevd det men jeg hadde også vondt i begynnelsen av en graviditet. Men det var ikke exu. Men jeg tror det er 10 ganger vondere en det jeg hadde. Det er ikke til å ta feil av. Det er ligamentene i livmoren som strekker seg og gjør seg klar til en graviditet. Jeg hadde også vondt hvis jeg reiste litt for fort opp. Lykke til Jeg tror ikke exu smerter forsvinner hvis man sitter rolig.
malise Skrevet 9. juli 2011 #3 Skrevet 9. juli 2011 Jeg hadde en exu for snart en måned siden. Det gjorde kjempevondt, så jeg ble kvalm. Trodde derfor det var omgangssyka, tok smertestog illende og sovnet. Dagen etter ble det ille på kvelden og var vondt når jeg rørte meg. Klarte ikke sitte. Ta kontakt med lege hvis smerten er vedvarende! Lykke til!
amelia88 Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Jeg opplevde dette for noen år siden. Jeg var tilfeldigvis på ultralyd fordi jeg hadde blødninger. Jeg hadde ikke smerter i det hele tatt, heller ikke når egglederen sprakk:( Så tror jeg ville kontaktet lege uansett for å være på den sikre siden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå