Gå til innhold

sååå skuffet :( over samboeren :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi,når vi skal prøve å få barn da skal jeg slutte å røyke.

så ble jeg gravid og jada da skulle han slutte,men begynte å snuse.

bedre enn at han røyker tenkte jeg...

nå ett halvt år etter vi mistet (veit han har kanskje tatt seg en røyk i ny å ne) håper jo ikke det er det en gang. ligger vi i senga å snakker,kjenner jeg røyklukt. nei da har han,etter jeg har jobbet med den overraskelsen til han i 2 dag og det var så koselig,fortet meg å kjøpe snus fordi han var nesten tom, greid å snike seg til en røyk de 10 min vi ikke var sammen. kunne det liksom ikke vente til når han er på jobb???

nesten eneste gangene jeg ser han er jo når han sover,så plenty av tid til å ta seg en røyk ellers :(

har røyket selv og veit hvor vanskelig det er. men fader,vil man så klarer man!

men akkurat i kveld,litt sår etter negativ test igjen ;( fikk liksom følelsen at "jaja når ho aldri blir gravid allikevel så..."

sutre sutre :( teite mannfolk, de skulle få prøvd denne karusellen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<3 <3 Har derverre ikke noen kloke ord og komme med <3 <3 men vil gjerne gi deg en god varm klem <3 Det er lov å bli lei seg når de man i alle fall står nærmest ikke infrir forventningene <3 <3 Spesielt når du skulle være grei å kjøpe snus <3 Kjenner meg veldig igjen i følelsen!!

Skrevet

Ikke alltid like lett å forstå hverandre.

Jeg forstår deg veldig godt, har svelget mange kameler selv.

Er sikker på at det bare er du som tenker "jaja, når hun aldri blir gravid likevel så...". Han forstår nok bare ikke hvorfor du reagerer slik som du gjør. Har opplevd det mange ganger selv...

Nei, de skulle ikke prøvd denne karusellen, for da hadde det aldri blitt mer enn 1 barn pr familie SÅ pysete er de EGENTLIG.

Det går nok bra... lykke til!

Sender deg masse babystøv...

Skrevet

mannfolk hehe. off men har verdens snilleste så skal vel egentlig ikke klag <3 ,han burde bare ikke akkurat gjort det i dag :P

godt å vite at det er flere som kjenner seg igjen :)

hva skulle vi ikke gjort uten bim siden der vi kan klage,syte og spørre om ting <3

Skrevet

ja de guttene, om de bare kunne skjønne seg litt på hormoner :P

huff ja er kanskje like greit at det er vi som må ta den karusellen :) :)

tusen takk Rose og lykke til :) kommer nok snart etter deg håper jeg :) :)

og tusen takk for baby støv <3 <3

Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg!!! Vi slutta begge 2 i fjor, men begynte å snuse. Så da jeg ble gravid skulle han også slutte (bla for å støtte meg) , så vi sluttet begge to samtidig. - trodde jeg.... Fant nettopp ut at han har smugrøykt i 5 mnd (han begynte å røyke igjen en uke etter vi slutta å snuse) , og da jeg tok han på fersken , kutta han røyken og begynte å snuse igjen.... Jeg klarte det, og har røykt i 11 år , 30-35 om dagen, så mener nå han og burde klare det... Eller hvertfall innrømme at han har sprukket, ikke noe moro å bli løyet til i det hele tatt!!!

Skrevet

ja ikke sant, hvor dumt blir det ikke??

ikke hold det du ikke kan love / eller ikke si at du skal noe når du ikke klarer det.

klarer du ikke å slutte,vær mann nok det og innrøm det.

ååå mannfolk er så svake hehe

nytter ikke å trekke det ut i det lengste og si at dersom atter,når, ja da skal jeg slutte.

vi som skal gå gravide 9mnd,ikke kunne spise og drikke hva vi vill,ha god luktesans,kroppen forandrer seg,ha masse hormoner og ikke minst føde. Når det er gjort, ja da skal vi jaggu amme og skifte bleier,det skal liksom komme helt naturlig for oss sann at de skal være trygge!!

så gi opp røyken,nei det blir nok litt for mye for dem.

våknet opp å kjenner jeg er fortsatt sur for det hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...