Gå til innhold

Vi har pusset opp kjøkkenet, vil dere se, og si deres mening? :))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ærlig? Jeg synes at den blåfargen på fondveggen er veeeldig 90-talls i kombinasjon med den profilen kjøkkeninnredningen har.. Burde heller valgt en mer moderne tapet eller en eller annen brun/grå-farge som ikke var så typisk på 90-tallet...

Benkeplata var veldig fin, og god løsning å male flisene =)

Annonse

Vil helt klart ha ærlige svar:) jeg ble veldig skeptisk på den blå når jeg så den på veggen, det var meningen den skulle være litt mer isblå, om du skjønner:) men når jeg får hengt opp noe stæsj, då håper jeg den tones ned litt:)

HI

Det er jo lyslister der da;) hvis det er sånne under skapene du mener? Ovnene er bare 2 år gammel, så den blir;) men ja, lys skal jeg ha:) det blir nok spotter over vinduet iallefall:)

Takk for tilabakemelding:)

Ha med å klinke til med en feature wall i sprø tapet for å erstatte den litt kjedelige blå veggen?

http://www.housetohome.co.uk/dining-room/picture/bold-feature-wall-dining-room

Ellers er kjøkkenet kjempefin;)

Annonse

Stor forbedring, men ville gjort noe med veggen ja... jeg ville også byttet ut komfyren, eller i det minste justert høyden på den slik at den ikke stikker opp av innredningen slik den gjør nå. Håper neste prosjekt er å fjerne bueinngangen til kjøkkenet. Bue var kult på 80-tallet, men ikke nå.

Kjøkkenet ble mye finere enn det var, men jeg er, som mange andre her, skeptisk til den blå veggen. I tillegg hadde jeg valgt noen andre fliser over benken. Ventilatorhette hadde også gjort seg. Men fint altså:-)

Jeg ville også valgt noe sprekere på veggen. Jeg hadde nok valgt en mørk tapet med mønster. Når profilene og komfyren er som de er hadde det hjelpt med tilbehør som ikke er sukkersøtt. Velg gjerne strengere linjer på pynten. Hortensia blir veldig kjerring når resten også er det. Men i et annet miljø kan hortensia komme til sin rett. Jeg ville også valgt noen andre håndtak som man ikke er i tvil om at er fra dette årtusenet.

ÅNei, jeg som elsker den buen;) haha! Ja, jeg skulle gjerne revet den i samme slengen, men alt av strøm og rør går opp den veggen ifølge mannen... Så da må jeg nok bare ha det sånn en stund til;)

Kjøkkeninnredningen er lavere enn i et vanlig hus, derfor er komfyren høyere.. Det går. Ikke å fikse det desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...