ønsker * magetroll <3 Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 var ferdig med pergo på søndag, og venter nå spent på el håper bare den ikke er like forsinka som sist gang.. hadde da 44 dager syklus! men om det har satbilisert seg og ligger på rundt 28-30 dg er jeg spent på i allefall er da el i morgen eller søndag noen andre som har el rundt nå?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 9. juli 2011 #2 Skrevet 9. juli 2011 Så spennende! Krysser fingrene for kortere syklus nå, jeg vet AKKURAT hvor kjedelig det er å ha så lang syklus =/ Tror vi snart har vært her like lenge? Jeg kom hit i Oktober 2010! Har hatt veldig ujevne sykluser, men nå ser det ut til at jeg får syklus nr 2 på 33 dager. Det var den sist og =) Har også EL i dag eller i morgen, så vi er akkurat likt! Og like gamle Krysser fingrene masse for oss nå
ønsker * magetroll <3 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juli 2011 ja, vi har vært her ca like lenge da jeg mista i juli i fjor, og var vell inne i fr auaugst en gang har ikke testa el enda i dag, så får vell gjøre det snart el-testen har blitt sterkere dag for dag så det er jo et håp!! i så fall får jeg syklus på rundt 30 dager og det er heelt greit håper det klaffer for oss begge ganske snart så vi kan gå over på 1 tri sammen
Happy H Skrevet 9. juli 2011 #4 Skrevet 9. juli 2011 Lykke til begge to:) håper d blir el og spire no:)
Solstråle86 Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Jeg er litt i samme båt... tok min første pergo pille i dag, så håper el dukker opp etter endt kur Veldig spennede syns jeg! Lykke til
ønsker * magetroll <3 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2011 jeg er på dag 8 etter pergoslutt. og ingen el, enda! hadde litt el-slim i går.. men ingenting siden.. så får bare kose oss frem til el lykke til til dere også
ønsker * magetroll <3 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2011 da vettu!! da ser det ut som om at syklusen har blitt kortet ned, og el er her i natt eller i morgen NEEESTEN positiv test tiligere i dag koset oss på mandag, og skal kose oss både i dag og i morgen og syklusen min blir på 33 dager det er såååå mye bedre enn de 44 dagene sist gang så nå er vell ikm 28 juli hvordan går det med dere???
Solstråle86 Skrevet 15. juli 2011 #8 Skrevet 15. juli 2011 Håper det klaffer for dere nå da så gøy at pergo kan hjelpe til! Jeg tok min siste pergo pille i dag, så her venter vi spent på om noe skjer.. Hvilken dag i syklusen fikk du el på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå