Gå til innhold

da venter jeg spent på el :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var ferdig med pergo på søndag, og venter nå spent på el :) håper bare den ikke er like forsinka som sist gang.. hadde da 44 dager syklus!

men om det har satbilisert seg og ligger på rundt 28-30 dg er jeg spent på :) i allefall er da el i morgen eller søndag :)

noen andre som har el rundt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Krysser fingrene for kortere syklus nå, jeg vet AKKURAT hvor kjedelig det er å ha så lang syklus =/ Tror vi snart har vært her like lenge? Jeg kom hit i Oktober 2010!

Har hatt veldig ujevne sykluser, men nå ser det ut til at jeg får syklus nr 2 på 33 dager. Det var den sist og =)

Har også EL i dag eller i morgen, så vi er akkurat likt! Og like gamle ;) Krysser fingrene masse for oss nå :)

Skrevet

ja, vi har vært her ca like lenge da :) jeg mista i juli i fjor, og var vell inne i fr auaugst en gang :) har ikke testa el enda i dag, så får vell gjøre det snart :) el-testen har blitt sterkere dag for dag :) så det er jo et håp!!

i så fall får jeg syklus på rundt 30 dager :) og det er heelt greit :)

håper det klaffer for oss begge ganske snart så vi kan gå over på 1 tri sammen :D

Skrevet

Lykke til begge to:) håper d blir el og spire no:)

Skrevet

Jeg er litt i samme båt... tok min første pergo pille i dag, så håper el dukker opp etter endt kur :)

Veldig spennede syns jeg!

Lykke til ;)

Skrevet

jeg er på dag 8 etter pergoslutt. og ingen el, enda! hadde litt el-slim i går.. men ingenting siden.. så får bare kose oss frem til el :P

lykke til til dere også :D

Skrevet

da vettu!! da ser det ut som om at syklusen har blitt kortet ned, og el er her i natt eller i morgen :) NEEESTEN positiv test tiligere i dag :) koset oss på mandag, og skal kose oss både i dag og i morgen ;)

og syklusen min blir på 33 dager :D det er såååå mye bedre enn de 44 dagene sist gang :D så nå er vell ikm 28 juli :)

hvordan går det med dere??? :D

Skrevet

Håper det klaffer for dere nå da :) så gøy at pergo kan hjelpe til!

Jeg tok min siste pergo pille i dag, så her venter vi spent på om noe skjer.. Hvilken dag i syklusen fikk du el på? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...