Gå til innhold

HVA ER BEST LAV KARBO EL HERBALIFE

Anbefalte innlegg

Hei jenter, har lagt på meg altfor mye i svangerskapet. Har en baby på 8 uker og fullammer.

Har lyst til å gå ned i vekt, men skjønner ikke hva som er best i forhold til babyen min som jeg fullammer og hun er 8 uker gammel.

Uff, er luta lei av å være tung og ser ikke ut for å si det sånn.

Kom med deres beste råd og erfaringer.

Skriv gjerne hva måltidene deres innholder av mat til frokost, lunsj, middag og kveldsmat.

Tusen hjertlig takk til den som svarer.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143387455-hva-er-best-lav-karbo-el-herbalife/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De advarer sterkt mot å slanke deg i amme perioden, jeg hadde nok ikke turt å prøve no pulver kur, måtte selv spise 2 brødskiver til hvert måltid den lille tia jeg ammet og gikk ned endel alikevel, hjalp deg sikkert ikke så mye bare...ikke prøv slike hurtig kurer

Det som skjer når man slanker seg er at det kommer avfallstoffer i melken.

Vær heller fornuftig, spis lite og ofte.

Drikk vann når du ammer...mange blir sulten og tørst når de ammer, uten at kroppen har behov for mat.

Trill mange fine turer og kos deg masse, så skal du se at du får bedre form og kanskje mister svangerskapskiloene uten å slanke deg.

Jeg anbefaler deg å spise lavkarbo mat. Anbefaler deg å kjøpe boken til dr.Hexeberg. Den er forresten på tilbud hos haugen bok nå..

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=hexeberg&p=1&r=4&cid=203880

Dette er utrolig bra lesing, og jeg blir aldri lei av den.

Der tar hun for seg flere forskjellige pasienter som går over til lavkarbo.. Alt fra barnløshet, overvekt og kroniske sykdommer.

Jeg har gått på lavkarbo i 2 mnd nå, og jeg har fått et nytt liv.

Jeg er aldri oppblåst i magen mer, jeg har gått ned i vekt, og gått ned ganske mange cm,, Samtidig så er jeg mere opplagt, mere energi og har ikke søtsug lenger. Jeg blir mett ved måltidene og jeg blir sjelden sulten..

Jeg skal spise lavkarbo resten av livet..

Lavkarbo er ikke en slankekur, men en livsstilsendring. En får i seg nok mat, så avfallstoffer går ikke i melken slik en gjør på slankekurer..

En skal spise lite karbohydrater, endel protein og mye fett.. Jeg storkoser meg med utrolig god mat med både fløte, smør og rømme. Likevell går vekta ned... :)

Les www.lavkarbo.no for å få mere tips og lærdom.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...