Gå til innhold

Hvem skal følge meg opp kirkegulvet??

Anbefalte innlegg

Jeg gifter meg med verdens beste mann neste lørdag, men står med et stort emosjonelt problem!

Min far og min er skilt, jeg har kontakt med han, men han har aldri vært der for meg. Hans nye kones barn er mye viktigere enn hans egne barnebarn, noe som er veldig sårt.

Min bror kunne vært aktuellt, men litt spesiellt?

Min farfar har jeg veldig lyst til å velge, går det an? Han har aldri fått mulighet til å gjøre noe slikt, og han betyr utrolig mye for meg.

Min svigerfar betyr også utrolig mye for meg.

Min grandtante foreslo at min samboer kunne føre meg opp selv, men jeg føler det mister spenningen. Vi skal møtes ved alteret etter å ha vørt natten uten hverandre.

Vil gjerne ha innspill her! Jeg har så og si spurt min far, og han blir isåfall veldig glad. Men gjør jeg det for å glede han, og på en annen side såre min mor veldig. Hvem skal jeg velge?

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for innspill, jeg ringer min farfar i morgen å hører :) Vil ikke at han skal få hjerteinfarkt, så skal gå frem på en rolig måte.

Jeg vil nok aldri få noe bånd til min far, det går helt fint. Jeg vil ikke bruke min(!) dag til å gjøre noe så dristig jeg evt kommer til å angre bittert på resten av livet. Jeg hadde gjort det for han, men denne gangen skal jeg tenke på meg selv.

Han sa selv at han forstår hvis jeg velger en annen, og jeg tror farfar er den perfekte.

Dere er herlige jenter!

jeg ble glad da jeg så du hadde valgt å spørre farfar, var det jeg synes passet deg best.

men siden du har spurt din far, så ville jeg ha ringt han også å forklart at du velger hans far.ikke moro for han å få vite det av noen andre. så ikke glem din far....

Jeg fikk min eldste sønn til å følge meg opp. Ble mor som 19, åring. Giftet meg når jeg var 32. Min far døde for 8 år siden. Fikk veldig mye skryt av at folk syntes det var fint at gutten fulgte meg opp. :)

Jeg ville nok tatt farfar i ditt tilfelle. Siden det er faren til din far, så er han jo liksom overhodet i familien. Det sårer vel heller ikke din far like mye som om du hadde valgt en helt annen

Annonse

Min venninne valgte sin farfar (selv om hun hadde veldig god kontakt med sin far. Faren har flere døtre, mens farfaren kun hadde sønner). Hun angret absolutt ikke, og pappaen støttet valget hundre prosent (litt usikker på om han foreslo det først eller ikke).

Det dumme her er at du så og si har spurt din far, da blir det jo litt spes å trekke seg. Men kanskje han synes at du bør spørre din farfar?

om du har spurt din far, kan du ikke såre og velge noen andre han syns jeg.

Personlig hadde jeg gått med min samboer.

og i din situasjon hadde jeg valgt min mor eller bror.

jeg syns også det blir feil når jeg hører de som oppsøker sin far fordi de skal gifte seg (vet du ikke har gjort det) men mener da at de voksne som har oppdratt jenta skal få føre henne til alters, ikke en fremmend pappa liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...