Gå til innhold

Dere som har mann, flørter dere med andre på facebook?

Anbefalte innlegg

Det gjør jeg! Synes dere det er lett å flørte regelmessig med en, uten å få noen som helst følelser for han ?

Det er bare det at man blir jo etterhvert litt følelsesmessig involvert?

Særlig når det er en man har likt godt fra før i yngre dager hehe....

Sikkert flere enn meg som flørter hemningsløst på nett ja....

Fortsetter under...

Jeg er godt og lykkelig gift, men flørter også med andre. Mannen min vet dette og synes det er helt ok, han flørter også med andre damer

. Vi er veldig avslappet med tanke på slike ting og ikke sjalu av oss. Men vi vet hvor grensen går og holder oss godt innenfor denne.

jeg gjør ikke det på facebook nei..

men har en kompis som jeg alltid har hatt veldig god tone med, hver gang vi møtes så er det full klaff på kjemien og vi har en lett, humoristisk og flørtende tone.. det har ikke vert noe følelser i mellom oss siden vi var 14 og 16 år.. :)

det kan gå år mellom hver gang vi møtes uten at det virker slik i det heletatt! om jeg skulle hatt en sjelevenn, selv om jeg ikke har tro på slikt, så må jeg si det er denne karen..

har ikke møtt han siden jeg ble sammen med min samboer, men regner med ting er som før.. men om mannen min ikke liker det så respekterer jeg han fullt og ville ikke kastet bort forholdet mitt på å tulle-flørte uten mening..

Annonse

Er ikke noe hysterisk i det å flørte litt.

Flørting er sunt og så klart det ikke er noe galt i det, så lenge man kun flørter.

Syntes det vitner om dårlig selvtillit når man sier sier at det er respektløst å flørte litt.

nei,flørter ikke på nettet i det hele tatt og ihvertfall ikke på facebook. trodde bare det var 14-åringen som gjorde sånt.

Men jeg kan godt flørte på byen, uten at det betyr noe mer enn en flørt.

Og flørting kan jo oppfattes og defineres forskjellig. Jeg flørter med venninner også. Uten at det betyr at det er seksuelt ment.

For meg er flørting mer som tulling og fliring. Det er sjelden jeg gjørt det mot fremmede faktisk. Jeg flørter mest med mine venner,også mannlige kompiser. Men det er både jeg og mannen inneforstått med at det betyr ingenting annet enn vennskap. Grensen går ved smaskkyss på kinnet. Og jeg har lov til å sitte på fanget til kompisen på fest og prate.

Det samme får mannen min lov til, altså han kan godt sitte på et venninnes fang og prate, men hvis tafsing og kosing er ikke tillatt.

Men på nettet flørter jeg ikke i det hele tatt. Syns det er rimelig kjedelig. Har andre ting å bedrive tiden med enn å sende flørtemeldinger til folk. og det var ikke sagt i en nedlatende tone.

Annonse

Hvordan flørter du på nettet da? Typ; fin kjole på det bilet, søt du er osv eller går det over til; skulle ønske du var her sammen med meg nå..

Ved flørting IRL så er det kanskje lettere å vite hvor grensa går, man kan snakke, gi komplimenter, men man kysser eller tafser ikke..

For min del ville det vært uaktuelt å flørte på nettet, blant kompiser kan vi ha en fleipete, kanskje litt flørtete tone, men ville aldri satt meg på fanget til andre menn..

Jepp, kan fort missforstås. En gammel elsker tok kontakt med meg på FB, vi snakka litt om løst og fast.. Han sier noe sånt som at vi hadde jo mye fint sammen, joda, sa jeg, stemmer det. Neste brev fra han er da detaljerte seksuelle beskrivelser av hva vi hadde gjort tidligere og at det kunne han godt tenke seg å gjennta snart...

Jeg sendte på forkant av dette dempende signaler til han, trodde jeg, men når jeg leser igjennom meldingene i etterkant kan jeg forstå at han trodde han var på gli med meg. Uten tonefall og ansiktsuttrykk kan ord få totalt annen mening enn det de var ment som.

Å dersom mannen min hadde komt over de meldingene ville han blitt forbanna, hadde ikke vært lett å overbevise ham om at jeg faktisk selv mener jeg er uskyldig..

Nei. Facebookflørt blir litt sånn "ute-etter-å-faktisk-få-seg-noe". Så det gjør jeg ikke. Jeg har derimot en X som jeg sender en og annen melding med som nok er i overkant flørtete. Men det er fordi vi vet hvor vi har hverandre, og det kommer ikke til å skje noe som helst mellom oss med mindre jeg blir singel igjen. Og det tror jeg ikke jeg kommer til å bli. Også har jeg en kompis som jeg flørter heftig med fordi vi har en felles venninne som er helt fri for sosiale antenner så vi flørter på kødd for å sette henne ut. Hun tror med en gang at vi puler som kaniner om vi småflørter litt. Og det er litt morsomt. Både han og jeg er i forhold, og begge våre respektive vet om det.

Njei, men jeg og sambo har en felles kompis som jeg har veldig god kjemi med.

Lett og morsom å prate med, spøker om det meste :]

Sambo blir ofte med på spøkene våre, så har ikke dårlig samvittighet for "flørtingen" da jeg heller ikke føler at jeg må holde det skjult.

ALLE flørter med andre, sånn er det bare ;) Man kan gjerne sitte på sin høye hest og si at aaaaldri flørter med andre fordi man er gift, har samboer eller kjæreste, men alle flørter ;) Det er ofte sånn man kommuniserer med det andre kjønn. Jeg flørter, men ikke på en måte som tilsier at jeg er forelska eller vil ha noe mer enn et vennskap, men gode ord og lure blikk er det ofte. Mannen min gjør da det samme, men vi vet da godt at dette ikke har noe med følelser å gjøre, men komminukasjon og samspill med det andre kjønn.

Men, jeg driver ikke med slik nettflørting på chat og slikt, da er jeg mye mer rigid, for det blir som å gå bak ryggen føler jeg. Men jeg kan kommentere bilder på facebook med "du er sannelig kjekk" eller "på dette bilde var du virkelig flott!" eller kommentere statuser med "for en kjekk kar som deg er vel det ikke noe problem" osv. Altså, jeg gir innsmigrende komplimenter og gode ord. Og når jeg snakker med folk "face to face" så kan jeg smile kokett og gi varme blikk.

Det er slik i hele vennegjengen vår, vi har mange vennepar som vi har kjent i mange år, som vi har jevngamle barn med osv, og det er alltids litt flørting mellom partene når vi er på fest eller i hyggelig lag sammen.

ALLE flørter med det motsatte kjønn, ikke til enhver tid, men alle flørter ;)

Må si meg uenig.

Jeg må ikke flørte med menn for å kommunisere med dem.

Jeg flørter ikke med den klappheslige mannen bak kassa på Joker'n her som alltid kommer med slibrige kommentarer.

Jeg snakker med menn som med kvinnfolk. Ikke flørtende :)

Og det er tydelig at du flørter mye, du hadde tre malplasserte ";)" i innlegget ditt :o)

Mulig jeg formulerte meg teit i forrige innlegg, men igjen, alle flørter, men ikke alltid selvsagt. Jeg flørter heller ikke med folk jeg ikke liker eller har noe interresse av, men venner flørter jeg med, ikke alltid, men det er heller ikke uvanlig.

og flørting er en komminukasjonsmetode. Men man må jo være trygg på de menenskene også da. Å flørte med vilt fremmede menn eller kvinner er jo skummelt :P

Å flørte med en fremmed person er slik man viser interesse :o)

Jeg er fascinert over de som klarer å flørte naturlig med fremmede/lite kjente folk. Det glir liksom naturlig inn i deres væremåte.

Jeg klarer bare det på personer, som du sier, jeg er trygg på :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...