Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lite kjenskap til akkurat dette, og lurer på om noen her inne kan svare meg?

Jeg tenker, at om jeg skulle overført energi til noen, ville dette tømme meg selv helt. Når jeg "leser" noen, eller renser hus, tapper deg meg for masse, slik at jeg må hente meg inn igjen på min måte. Så da lurer jeg veldig på med dette av påfyll via fjernhealing eller reiki, vil man ikke da gi enormt av seg selv? Jeg har prøvd å motta, uten at det lykkes, men det kan jo skyldes noe så enkelt som at jeg har evner selv, og det er derfor ikke alltid så lett, det er min erfaring med andre ting i alle fall.

Noen lurer kanskje på hvordan jeg fyller mine "batterier" igjen? Jo, mitt beste tips, og jeg vet det kan hjepe alle, er å gå en tur, gjerne i naturen, eller en park. Ta på gresset, vannet, trær. Se på blomstene, ta på de. Stikk hånden ned i jorden, kjenn på den. Spør samtidig om de vil dele sin energi med deg. Det er ikke om å gjøre å gå langt, eller bruke lang tid. Av og til kan det være nok å gå ut i hagen en tur. Som småbarnsmor har jeg ofte gjort dette når ting har tatt energien fra meg. Som når barna er syke, jeg mangler søvn og hvile, og kanskje er bekymret. Dette har jeg opplevd mange ganger at gir meg den lille energien som skal til. En vinterkveld, gå ut, ta noen dype åndedrag, og spør jorden om litt energi, litt ro for bekymringer. Om det er selve opplevelsen i seg selv som gir energien, eller om det er som jeg tror, at vi kan hente energi fra jorda vet jeg jo ikke sikkert, men jeg vet at det virker, og det er også helt gratis og prøve ;) Jeg pleier i alle fall å si at jeg henter min energi fra moderjord!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143387349-overf%C3%B8ring-av-energi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...