Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #1 Del Skrevet 8. juli 2011 Fikk beskjed idag fra et firma at abonnement blir stengt hvis betaling ikke er inni på selve forfallsdato! Meg bekjent er det da slik at så lenge man betaler på selve forfallsdatoen, så har firmaer da en "ventetid" på ca 3 dager, pga det kan ta tid å få beløpet på fakturakontoen.... Right?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143387282-man-har-da-vel-3-dager-p%C3%A5-seg-etter-forfallsdato/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #2 Del Skrevet 8. juli 2011 Betaler aldri noe før forfallsdato, de kan ikke kreve at man betaler før denne datoen, og da tar det jo en dag eller to alt etter hvilke bank man har, om det er helg eller helligdager tar det for litt lengre tid også før de har pengene på konto. Useriøst firma å komme med den type krav. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143387282-man-har-da-vel-3-dager-p%C3%A5-seg-etter-forfallsdato/#findComment-143387298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #3 Del Skrevet 8. juli 2011 Betaler ikke en eneste regning før forfall. Ingen kan forlange at man betaler før nettopp på forfallsdato, og i alle fall ikke abonnementstjenester. Men å betale 3 dager _etter_ forfallsdato er noe helt annet, da tøyer man grensene i lengste laget. Ser av hele innlegget ditt at det _ikke_ var det du snakka om, HI, men overskriften din ledet meg på denne tanken. ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143387282-man-har-da-vel-3-dager-p%C3%A5-seg-etter-forfallsdato/#findComment-143387341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå