Gå til innhold

Hvor ofte bytter dere bleie på deres toåringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

bruker libero, med tape/borrelås i barnehagen, up&go hjemme..

skifter om morgenen, så får hun to/tre i barnehagen (alt etter om det kommer bæsj) så får hun ofte en ny når vi kommer hjem (om det er mer enn en liten skvett i den, eller om det kommer mer bæsj) og ellers en før hun legger seg..

så 4-6stk iløpet av dagen..

ja, åsså får hun en ny når hun har tissa på do da om den ikke er helt tørr.. hun vil aller helst tisse på do, så om hun skulle hatt ny for hver gang hadde det nok gått en 10-12 bleier for dagen..

meg over

Jeg skifter morgen, midt på dagen og kveld + evt. bæsjebleie

Hun går ikke å småskvetter, så derfor går hun ikke med våt bleie hele tiden. Vi bruker Libero. Har prøvd alt annet til alle mine tre, men ender bestandig på Libero.

Tja, morgen, lunsj, etter dupp, etter middag og ny til kvelden. Blir vel 5 ganger det, noen ganger mer. Hun har begynt å gå mye på do selv, så da blir det også færre skift de dagene hun er flink til det (bruker up&go).

Synes jeg skifter skjeldent jeg, men ser ikke sånn ut på denne tråden....

Annonse

Jeg jobber i en barnehage og der får 2 åringene ny bleie før formiddagsluren. De fleste får en ny når de står opp også, med mindre bleien kjennes helt tørr ut da. Også får de ny bleie etter fruktstund i 15 tida. Og selvfølgelig får de også nye bleie utenom dette dersom bleien er tung og våt eller de bæsjer. Når det er kaldt om vinteren skifter vi på alle før vi går ut for at de ikke skal bli kalde i stumpen.

Skifter 5-6 ganger i døgnet. Skifter oftere enn jeg faktisk trenger, men så synes jeg det ser så forferdelig ut med de som går med tunge bleier - det synes nå om sommeren og lettere antrekk at noen går med kjempe tunge bleier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...