Gå til innhold

Fikk noen av dere negativ test i dag etter forventet mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, gjorde dere?

Jeg spør her i mangel på andre steder, siden jeg føler meg litt desperat nå!

Jeg har et barn på snart et år, da jeg ble gravid med henne fikk jeg positiv test før forventet mens, og det var ikke noe tull med det.

Jeg pleier alltid å få mensen til riktig tid.

Men nå er jeg 1 dag over, om litt over 2 timer er jeg 2 dager over forventet mens. Det er ingen tegn til at den skal dukke opp, men testen var negativ i morgen.

Er mensen bare sen, eller er det håp for at det er en bebis der inne?

I morgen skal jeg ut med venner, for første gang på nesten 2 år, og alkohol er med i bildet. Men nå aner jeg sannelig ikke om jeg kan drikke eller ei! Huff... :P

Så, noen her som fikk negativ test rundt den tiden de skulle ha mensen, og positiv test senere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*testen var negativ i morges, ikke i morgen. Så langt har jeg ikke kommet enda hehe

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test før en uke etter jeg forventet mensen. Testet noen dager før jeg skulle hatt mensen, og et par dager etter jeg skulle hatt den. Negativ hele veien. Blei som sagt ikke positiv før en uke etterpå.

Dette er jo helt vanlig, så du har nok lov å håpe at det er en liten spire inni der! Ville ikke drukket alkohol før jeg var helt sikker nei! :)

Skrevet

En jordmor fortalte meg at ingenting mor får i seg de første 6 ukene påvirker den lille, siden den da ikke deler blod med mor enda og at det dermed ikke betyr noe om man drikker eller ei?

Husj, satser på mensen i løpet av natten, eller positiv test i morgen tidlig så jeg VET, hater usikkerhet som dette :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...