Gå til innhold

Dagmamma på lørdag. Pris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå kjenner ikke jeg ukjente barn, så de jeg kjenner ville fått det gratis.

Syns 100 kr timen er ekstremt dyrt - 900 kr, eller blir det +50% etter 8 timer også? - men på den annen side - hvis man skal ta barnet med seg på noe som koster, hadde jeg forventet at foreldrene legger ut - man er da enige om disse utleggene FØR man drar til dyrepark, tusenfryd etc.

100kr timen synes jeg var drøyt. "vanlig" dagmammapris er 30-40kr timen (på hverdager iallefall) Jeg betaler 50-100 kr timen til min barnevakt for ettermiddag/kveld og runder som regel opp litt (vi avtaler gjerne en pris for en ettermiddag eller kveld når vi vet ca hvor lenge vi er borte. Prisen avhenger litt hvor sent det blir ol) Så om du skal passe barnet på dagtid og ken ha det med på ting ville jeg ha sagt at mellom 500 og 700 er fair + at foreldrene må legge ut for aktiviteter (avtales på forhånd)

Annonse

En tusing i hvert fall, om det er en fast greie skal du jo skatte også.

Så fremt du ikke har anledning til å ha flere barn og dermed få anstendig inntekt på grunn av det. Lørdags-dagmamma kan ikke sammenlignes med dagmamma andre dager, siden de stort sett har mer enn ett barn samtidig. Ni timer er en lang arbeidsdag og man bør ha ubekvemstillegg for helgejobbing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...