Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Har holdt meg borte en stund da det ble for mye baby-prøving og venner og familie rundt meg som fikk barn og ble gravid.. så ble rett og slett behov for en liten pause med bim i tillegg men idag er jeg tilbake, egentlig for det ble for mange gravide rundt meg haha.. er veldig sjalu kan man si Skal inn til legen om litt over en uke og sjekke om det kan være noe med meg etter operasjonen.. Så gruer meg veldig :/ Ellers håper jeg ikke noen av de som var her sist er her nå hehe..
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Velkommen tilbake. Sender deg masse babystøv og håper du fort havner over på 1. tri...
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2011 Tusen takk Ser at du og prøver på nr 3 krysser fingrene for at vi møtes på 1.tri om ikke så alt for lenge ;D
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 Så nå at du allerede har fått positiv test!!! Gratulerer så utrolig masse <3
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Takk takk. Det er enda veldig tidlig, skulle ikke hatt mensen før på mandag. Klarer ikke å slippe jubelen helt løs (har ikke fortalt det til samboer enda) da jeg bare fikk være gravid i 5 dager, sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå