Gå til innhold

Uggen og uvel i uke 27..

Anbefalte innlegg

Hei =)

Jeg er 27 uker på vei og har i det siste begynt å bli skikkelig uggen og uvel. Tanken på mat gjør meg uvel, selv om jeg er så sulten at jeg faktisk er kvalm..

Jeg var litt kvalm fra uke 6 til uke 9 ca, men veldig fin i formen etter det. Bare trøtt. Men nå i det siste virker det som om kvalme og uggen het er kommet tilbake. Er det normalt at kvalme kan komme så seint i sv.skapet?

Jeg har svangerskapsdiabetes. Det holder med å regulere kostholdet så jeg slipper insulin. I den forbindelse går jeg ofte til sjekk på sykehuset. Annenhver uke. Og alle prøver er fine, så det er ikke svangerskapsforgiftning.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143387069-uggen-og-uvel-i-uke-27/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det som deg og er også i uke 27. Nå skal det sies at jeg hadde hypermesis frem til uke 22, men så hadde jeg et par ganske gode uker før jeg nå igjen er kvalm og kaster opp 2-3 ganger daglig. Tok en sjekk forrige uke om jeg kunne ha svangerskapsdiabetes, men det har jeg ikke. Svangerskapsforgifting er det heller ikke og legen skjønner ikke hvorfor jeg skal være så dårlig nå, for det er ikke sånn det skal være.

Det er flere som er kvalme og kaster opp, også sent i svangerskapet. Jeg venter nå nr3 og har kastet opp fra spermen traff egget til fødsel de foregående gangene. Er i uke 33+5 nå, og kaster opp fra 1 til 6 ganger HVER dag.. Har vært kvalm og kastet opp helt fra uke2.

Det er ikke unormalt at kvalme/oppkast kommer tilbake på slutten.

ja, ok.. Takk for svar, jenter =) Jeg skal til jordmor på sykehuset på Onsdag så jeg får høre med henne da ;)

Lykke til videre, jenter og håper den kvalmen gir seg ! Det er ikke noe godt å være kvalm i denne varmen akkurat :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...