Gå til innhold

Har daten en fyr siden 14 mai. Barnedåp er 14 august skal skal ikke be han i barnedåpen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror faktisk jeg hadde tatt det opp med han jeg.

Hva han tenker rundt det.

Legg det opp som at du spør om han er klar for å møte din familie, og barnets far etc.

Da finne du også fort ut hvor i landet forholdet deres ligger foreløpig.

Og du slipper å tråkke han på tærne på noen måte, eller å stille han opp i et hjørne med å bare gi han en invitasjon.

Annonse

mm, ikke dumt 21.30

Han er vledig engasjert i mini. Der er det ejg som har holdt tilbake og sagt jeg vil ikke bli en slik mamma som har mange nye "onkler" for datteren min hele tiden, han sier vi tar det sakte og i mitt tempo. Han er rett og slett helt gull. Jg har ikke fortalt familien min om han vil vente til jeg vet mer hva som skjer, min venner derimot forguder han j og sier at jeg har møtt en ordentlig bra fyr!

Tenker det kanskej er tidlig å be han, men tenker også at om det blir oss er det jo veldig leit for oss at han ikke var der når han tross alt var på vei inn i livet vårt.

Bf aner jeg ikke om gidder å komme han er pappa på sine premisser noe som vil si aldri.. Eller kun når skyldfølelsen gnager han..

21:30 her igjen.

Til dere som sier at hun ikke skal be han til barnets dåp.

Det syns jeg faktisk er noe de må føle på selv, jeg syns ikke det er noe tabu å be han om hun syns det er riktig.

Og hun finner fort ut om han er engasjert nok til det om hun tar det opp på forhand.

Snakk med han du HI.

Lykke til med barnedåp og kjærligheten :-)

For så si det slik: Jeg hadde blitt jævlig paff om barnefar troppen opp i dåpen til vår datter sammen med med en dame han har datet i knappe 4 måneder. Hadde ikke blitt glad da! Og jeg kunne aldri funnet på å gjort det samme. 3 måneder og på dater`n er ALT for tidlig til å skulle delta på slike familiebegivenheter.

Jeg mener det er mye som spiller inn, har du å bf vært kjærester isåfall når ble det slutt. Er dette en mann du kjente fra før, eller en du ble kjent med i Mai? Men helt tilslutt er det vel egentlig bare dere som kan føle hva dere syntes er rett

Bf dumpet meg rett etter setningen "jeg er gravid" Så han driter jeg lang marsj i.

Vi er exclusive, og han er helt annen enn alle menn jeg har møtt. Han har mange venner emd små barn og kunne gjerne tenkte seg det selv, men uten å stresse han er en veldig avlappet og trygg mann merker jeg og vi har det veldig bra. Vet bare ikke hva som blir merkligst å be han etter så kort tid eller å ikke be han når vi faktisk sees flere ganger i uken og han har begynt å få god kontakt med mini. Det er ikke til å unngå lenger at de har kontakt hun er jo med meg hele tiden og han er jo ikke bare på besøk etter leggetid.. Hun tror vel det er pappaen hennes.

Jeg er fullpakke og det virker som han ser på det som dobbel glede ! Noe jeg menr vi er :P

Vi møttes 14 mai ikke kjent hverandre før, men har det veldig fint.

Annonse

Siden du ikke engang har fortalt familien din om han, synes jeg det er alt for tidlig.

Ser ikke at det er noen krise om han ikke er der, selv om det blir dere. Dåpen er jo først og fremst en familiegreie, ikke kjærestekos.

Ja vet det ikke er kjærestekos, men kan jo være han blir familien da. Mini vet jo ikke noe av faren sin .

Er ikke krise om han ikke er der nei, men er da ikke krise om han er der heller..

vet ikke jeg, han er ikke typen som forventer å bli bedt han er bare tvers gjennom snill og lar alt gå i mitt tempo...

Hi

Om du tar med denne mannen du dater, og bf skulle møte opp da? Og hva vil resten av familien si? Jeg tror at du stiller deg selv i et veldig dårlig lys av å ta med denne nye "pappaen" ( som du selv skriver..)

Også syns jeg at du er veeeeeeldig negativ til bf, og det er helt sikkert masse historie bak, MEN nå må du huske på at dette barnet kun har en pappa, og det er faktisk den ekte pappaen. Kan være ting blir bedre når barnet blir litt større da.

19.57

Jeg har virkelig lagt ALT til rette for at pappaen skal få ta så mye del i miis liv som mulig, inkludert han i alt fra dag 1! og han har ikke ønsket. Jeg har svalgt kameler og gått på akkord med meg selv hele veien for mini fortjener en pappa, men nei hun har desverre ingen pappa, hun har en spermdonor det er det han velger å være- Han sa så kjekt selv at han ikke orker å være pappa rett og slett..

Jeg har virkelig prøvd! Han skal selvfølgelig få lov å ta så mye del han vil om han bestemmer seg for det etterhvert. Men slike r det ikke nå og jeg kommer ikke til å belage meg på det, jeg kommer til å se på det som en eventuell bonus.

Han har også fått invite til dåpen men ikke hørt noe, mens han svigerinne sa han ikke gdder komme for det en en house konsert den dagen så han er nok klein søndagen.. Fin fyr ja, så han driter jeg i nå og om jeg ikke inviteren ola normann så er det iaf ikke for å skåne "stakkars bf"

Han barnefaren hørtes ut som en drittsekk, han trenger du værtfall ikke og ta noe hensyn til. Jeg synes du skal spørre kjæresten din om han vil komme jeg, så lenge han er så opptatt av barnet og dere har det bra sammen, så er det viktig at han ikke føler at han ikke betyr noe. Han stiller jo mye mer opp for barnet enn bf gjør så synes absolutt han skal få komme i barnedåpen om han ønsker det. Også inviterer dere familien din til grilling og presenterer kjæresten din for dem, slik at de har hilst på han før barnedåpen. lykke til med barnedåpen og kjærligheten :)

Han du dater liker at du går frem SAKTE sier du? Å be ham i ditt barns dåp etter 6 uker får det til å høres ut som du er veldig umoden og ikke har tidsbegreper...

Hadde dere vært et offisielt par i over 6 mnd så ja. Før det: NEI. (om ikke du vil bli til sladder eller føle deg dum når forholdet ryker en måned etter dåpen...)

Tenk litt selv på hvordan du vil huske denne dagen. Har han vært mye sammen med datteren din? Er dette en fyr som du virkelig ser en fremtid med? DU må føle på hva som er greit her. Hva dine foreldre eller øvrig familie mener om det har ingenting å si. Om du bestemmer deg for å be han så bør du kanskje få han til å hilse på foreldrene dine og andre nære slik at din datters dåpsdag blir å dreie seg om at du har fått ny kjæreste og det å skulle bli kjent med han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...