Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God kveld:) Jeg er i dag 17 uker på vei (i følge tidlig privat ultralyd) / 18+2 dager i følge siste mens... Vi skal på ultralyd tirsdag neste uke, og jeg håper vi kan få vite kjønnet da og at alt står bra til:)

Når fortalte dere det til familien din og hans? Jeg ville vente til vi hadde vært hos doktoren osv. med en gang, men så har det bare drøyd og drøyd, og nå tenkte vi å ta det etter ultralyden:)

Fortsetter under...

Du er flink som klare holde det fra familie så lenge. Vi har sagt de gradvis til det nærmeste siden uke 6 da vi fant det ut selv. Barna som vi har fra før fikk vite det for 1,5 uka siden. er nå 12+3 i følge tidlig ul. Skal fortelle arbeidsplass når ferien er over da magen er begynt å vise seg og sånn nå.

Jeg sa d tidlig til sjefen pga omstendigheter som gjorde d best at han viste d. Fra ca uke 6/7.. Flere og flere har fått vite d etterhvert, men selve fam min vet ikke noe enda (er 12++ noe nu). De skal få vite de kommende dagene noe også jenta våres også skal. Blir spennende å se hva hun sier. :)

Annonse

Hei!

Vi fortalte det til familie først, så til venner og jeg fortalte det også på jobb uka etter jeg testet positivt! det var i uke 5. Vi ville bare si det til alle med en gang! jeg funderte litt på å vente til etter første trimester på grunn av fare for spontanabort, men tenkte som så at det ville vært en sorg for meg om det skulle skje og da ville det være greit å kunne støtte seg til de rundt oss. Jeg ville nok blitt avslørt ganske tidlig uansett på grunn av at jeg fikk sterk morgenkvalme og ble sykmeldt 20% på grunn av det. Det er jo gode nyheter å fortelle, så hvorfor ikke la de nermeste få glede seg over det sammen med dere :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...