Gå til innhold

Dere som har kjøpt nybygg - spørsmål ang utvask

Anbefalte innlegg

Vi skal snart ta over huset vårt og vi gleder oss enormt til å få større plass og ikke minst det at det er helt nytt!

Jeg holde rpå å planlegge flyttingen og har allerede bestemt meg for å gå for leie et byrå til å vaske ut leiligheten vi bor i nå, men lurer på om jeg skal gjøre det samme på nyhuset.

Dere som har overtatt nyhus, var det veldig skittent? Er det mye støv og sånt? Vil dere anbefale å gjøre det selv eller leie noen til å vaske det ned?

Fortsetter under...

Ja! Det er VELDIG skittent!! Flyttet inn i ny tomannsbolig i fjord..og vi vasket ned hele huset før vi flyttet inn..og da mener jeg ALT..tak, vegger, gulv, i skuffer og skap og vinduer..det er byggestøv over alt..og du får ikke ut alt heller så noe må man bo inn :) gikk greit å vaske selv, men det er mye tungt arbeid så enten er det greit å få litt hjelp av familie og venner eller leie i tillegg til å gjøre ting selv :) Jeg har i følge min kjære "støv på hjernen" så jeg må vite selv at det er ordentlig gjort :) Iallefall det du skal flytte inn i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...