Anonym bruker Skrevet 8. juli 2011 #1 Del Skrevet 8. juli 2011 Først hadde vi mye grining/suttring etter fødsel og frem til 2,5-3 mnd. Mageknip. Men nå synes jeg ikke babyen min virker fornøyd noen gang;( Har denne uken vært syk, forkjøla, så nå håper jeg på bedring og blid baby snart. Men har jo gått 1 uke alt? Tok blodprøve og er på slutten av en virus nå kunne de se. Men kan liksom ikke huske jeg har hatt en fornøyd baby en hel dag. I barselgruppen er det alltid jeg som må roe/bysse babyen min, de andres babyer virker så harmoniske. Vet man ikke skal samenligne, men vil også bare ha en fornøyd baby. Må jo si at han smiler å ler en del også, men virker som det er noe som plager han??! . . Dette ble utrolig rotete innlegg, vet ikke hvor jeg vil. Men iallefall etter mannen min og jeg satt å snakket om dette, kom vi frem til at alt foran dret seg etter han fikk 3 mnd. vaksinen (tror vi) Noen som kan si at dette går over kanskje....`? Må også si at han får nok mat, da vi gir mme. Kanskje han er klar for grøt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143386877-forandret-seg-helt-etter-3-mnd-vaksinen-babyen-er-n%C3%A5-4-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå