Gå til innhold

Disse her anbefales å sjekk ut :) (bilstolposer)

Anbefalte innlegg

Har kjøpt sånner selv (en vinter å en vår/sommer/høst)

Spara jo tid å det er så enkelt,slipper bekymring for om ungen har det for varmt siden man må kle på en hel del på vinterstid å da er det bare å balle av i bilen istedet for og må kle av klærne i tilfelle ungen sover osv :) er så kjekt :)

Ser selv når jeg kommer på helsestasjonen å de andre må kle på alt og av alt,jeg bare baller posen til side å løfter ungen ut i bare inneklærne,legger ungen i å baller over å drar derfra :) mens di andre står enda å kler på lag på lag på ungen så den ikke greier å røre seg .

Den er også sikker siden beltet kommer ijennom ryggen på posen og beltet forsvarlig festes nærmest mulig kroppen som anbefalt.

Fortsetter under...

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=959095&b_kid=200692

Denne har jeg kjøpt, virker kjempe praktisk og den kom i posten kun 2-3 dager etter jeg hadde bestill den :D Billig var den også!

hele vinteren brukte vi bare ullklær på babyen, boddy og stillongs,ull lue og ullragger.. over hadde vi et ullpledd og eventuellt den minste dundyna, enkelt og greitt å regulere ved å ta av ett lag om det ble varmt, uten å vekke babyen..

syns disse posene er litt skumle jeg, har alltid skrekk for at bilen havner i vannet og at det da skal være lettes mulig å få babyen ut.. da er det fort gjort å rive unna et pledd i forhold til å kløne oppi en pose (regner med fikling med glidelås er nedprioritert i en slik situasjon..) her er det mye vann, fjord og elver rundt veiene, så jeg er kanskje litt ekstra på tuppa når det gjelde slikt..

men ullpledd og dyne fungerte supert, og vi hadde ikke behov for hverken jakker eller dresser i det heletatt.. brukte det heller ikke i vogna.. babyen er fødd i november..

Disse jeg kjøpte er det ikke glidelås på,funker like bra som du sier med det pleddet,er bare å brette til side å ta ungen ut;) ikke noe tidsdrøyende glidelåsstyr,ta en titt på linken jeg la ved å se selv hvor enkelt det er:)

Funker på samme måte som en voksipose bare litt mindre format:) ikke som en sovepose..

ps; har ingenting å si for sikkerheten heller pga beltene kommer inni posen å ligger tett inntil kroppen på ungen å ikke utenpå slik som den linken ho andre her oppe la ut,det er ikke sikkert og ikke anbefalt av de så har peiling..

Annonse

JEg har en slik pose fra Odenwalder. de er kjempe varme og gode. vi får vinterbaby denne gangen også. bruker bare strømpebukse og body innenfor og lue. selene er festet inni posen! kjempe snedig! de fra Odenwalder koster 499 på barnas hus! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...