Gå til innhold

Hehe, snakker om å få boostet selvtilitten ;-)

Anbefalte innlegg

Var ute et ærend for å kjøpe take away med unger på slep. Siden det er varmt og sommerlig her så hadde jeg bare kasta på meg en maxikjole over bikinien og trødd føttene i et par sandaler, håret løst og kun litt solpudder, maskara og lipgloss i ansiktet. Småtassene på slep og avgårde. På pizza-sjappa kom det inn en liten gjeng på 4 unge gutter i begynnelsen av 20åra, jeg er selv i starten på 30åra. De smilte og jeg merket at de så på meg, etter jeg hadde fått pizzaen og var på vei ut hørte jeg en av dem si: "Der snakker vi MILF gutter, bare synd at hun hadde ring på fingeren."

Nå får jeg ofte høre av mannen min at jeg er fin, men det er slett ikke uvelkomment å få litt bekreftelse av andre i tillegg, måtte smile litt selv etterpå.

Måtte faktisk ringe å skryte litt til mannen min etterpå, han synes jo sånt er festelig, han syntes ikke det var rart i det hele tatt. Han sa også at det var ikke for ingenting at kollegaene hans kommer ramlende ut hver gang jeg er innom jobben for å få et glimt av meg, både de eldre og de unge som jobber der..hehe

Fortsetter under...

Annonse

Sikkert nice å få høre at noen syns en er fin.. Men ut i fra innlegget ditt har jeg vanskelig for å tro at du trenger å få boostet selvtilliten din, det høres ut som om du har ganske god selvtillit fra før!

Nå snakket guttene dialekt, men er dårlig på å skrive dialekt.

Viste ikke at janteloven var så sterk her inne, er det virkelig så fælt å bli litt glad for komplimenter? Eller er det sjalusien som råder? Ser jo at mange flotte jenter som feks har blogg blir støtt hakket på her inne. Å spise sunt, trene og ha en velpleid flott kropp er jo en skam og noe som er nagativt.

Nå tror ikke jeg at jeg er gods gave til mannfolka, men det er tydelig at endel menn finner meg attraktiv. Har mine skavanker jeg også som jeg ikke er helt fornøyd med, ingen er perfekt. Men det handler om å behandle seg selv pent, ta vare på kropp og helse, ikke minst å gjøre det beste ut av det utgangpunktet man har, og da uten å legge seg under kniven, jeg er motstander av plastisk kirurgi uten at det er nødvendig med tanke på misdannelser eller skader.

Dette med kollegaene til mannen ante jeg ikke noe om før han sa det. Vanligvis er jeg for stressa og blind til å legge merke til at noen ser på meg overhode, er typisk sliten flerbarnsmamma som de fleste i min alder.

Har ikke noe med jantelov å gjøre da!

Flott at du har selvtillit og hvis det du skriver stemmer så har du jo all grunn til å ha det og det er veldig fint:)

Men...jeg syntes bare det var veldig rart at noen ungdommer snakket sånn, for det var en merkelig måte å snakke på

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...