Gå til innhold

Sønnen vår er snart 2mnd og vi, blir ikke enig om navnet!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Sinnsykt stygge navn alle sammen , så er vel samme hva dere velger !

Så idiotiske dere er som ikke har klart å finne navn til ungen ENNÅ !

Dere kan ikke klare dere bra sammen i hverdagen heller !

hahah, dårlig dag 1932?

Vi har det bra vi:) men er jo en viktig avgjørelse.

-og tusen takk for at du deler meningene dine- Hvis man ikke har noe konstruktivt å si, kan man helt enkelt klappe igjen!

Du er vel en slik mor som lærer barna dine å mobbe andre.

Hi

Ja Hi , nå var du smart.

Lærer ungen sin å mobbe . Er nok mange mammaer som sitter å forteller ungen hvordan man skal være slem mot andre !

Ja det ER en viktig avgjørelse å gi ungen sin et navn , så hvorfor i all verden har dere ikke gjort det ennå ?!

Hjernekapasiteten det står på vel :)

Annonse

Hvilken rett gir det deg å kommentere min hjernekapasitet?

Hvilket grunnlag har du for å kunne uttale deg om min situasjon og min hjerne?

Når man slenger til fremmende mennesker at man synes navn er stygge, er vel ikke veien lang for at man sier det samme til sitt barn.

>Bjørn er et stygt navn, Bjørn er stygg, eddabædda, for det sier mammaen min!!!!

Da må dere begynne på scratch. Dersom dere står fast og ikke liker hverandres alternativer må dere finne andre alternativer. Finn 1-2 alternativer hver som dere begge kan leve med, så får dere inngå et kompromiss. Enten trekker dere lodd eller så blir dere enige om at den som ikke får bestemme navnet denne gangen har veto ved neste barn.

Det er ikke et punktum, men et komma. Har antagligvis kommet borti komma tasten uten å legge merke til det. Ellers så er det bare dysleksien min som ikke husker hvor jeg skal sette punktum og komma. Eller hvordan setningsoppbygningen skal være.

Hvis du ikke liker mannens forslag og han ikke liker dine, så blir det ingen av dem. Ta for dere navneboka en kveld og skriv ned alle dere liker begge to, og velg blant dem.

Eller kall han for Bendik, det er fint :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...