Gå til innhold

Jeg har nettopp møtt en mann, og han virker interessert. Det er han som tar initiativ til ting. Og nå lurer jeg på noe ;)

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at lysten min har våknet, etter flere år i dvale. Men han tar liksom ikke neste steg her sånn fysisk. Skal jeg si hva jeg kjenner? Eller skal jeg vente på ham?

Jeg får meg ikke til å vise for mye, for vi har barn som stort sett har vært med hver gang vi har møttes.

I går var han og alle våre barn her hos meg, og jeg skulle vise ham noe. Han stilte seg tett inntil meg, så jeg kjente virkelig varmen fra kroppen hans. Det var vanskelig å konsentrere seg om det jeg hadde tenkt å vise han ....

Tja... hva er neste steg i en sånn sak? hahahaha... snakk om å ha havnet bakpå hva flørting angår! :)

Fortsetter under...

Det er somregel ikke så vanskelig, litt kroppskontakt.... Altså bare still deg innenfor intimsonen, og ta på han. Så ordner det seg skal du se... Lykke til!

Vi har liksom ikke datet, for våre eldste barn er venner fra før av gjennom skolen. Så vi har snakket sammen før, men bare i skolesammenkomster og når det har passet sånn ellers. Jeg har liksom ikke møtt ham som en potensiell kjæreste før :)

Skulle gjerne datet, men..... Ja, hva gjør jeg nå?

HI

Ja, men det er jo der jeg sliter, etter mange års tørke hos meg :) HVA gjør jeg liksom? Syns det er flaut å gjøre noe som viser hva jeg vil, men har lyst samtidig. Kjenner bare at jeg har lyst han skal være her nå, og da uten at ungene er her. Jeg har lyst, rett og slett. Og bare det er uvant for meg :)

hahaha.. føler meg som DEN tenåringen her :)

HI

Annonse

Jeg har barnefri neste helg og noen dager til, så kanskje det er det jeg skal gjøre da? :) Oiameg.. dette er nesten for spennende for meg :)

HI

Skjønner at du har lyst til å kaste deg over ham, men hvis du ikke vil kaste deg over ham altfor tidlig, kan det være greit å avtenne seg selv i enerom først :-P

For barnas del kan det også være greit å ta dette sakte. Tenk også over hvorfor du er skilt, hvorfor han er skilt osv., og ikke bare fokusere på det fysiske behovet. Har han en sjalu eks? Spør hvordan samarbeidet går med ekskona.

Vil et forhold mellom dere ha en framtid? Kan han tenke seg å starte på nytt med ei dame? Hvor står han religiøst/politisk? Setter dere foten ned for flere barn? Dette er ting du bør avklare delvis før du kaster deg over ham som ei desperat, ensom dame.

Som du jo faktisk er, men det er ikke sikkert du bør la ham få se det.

Båe jeg og han er ferdig med barn, så det er greit. Det har han sagt om seg, og jeg om meg :)

Jeg har tatt meg av meg selv nå i dagesvis, flere ganger om dagen ;) Plutselig var lysten på plass etter mange år uten :)

Han har ikke en sjalu eks, hun er allerede forlovet med en mann og har sitt liv der(jeg kjenner henne, så jeg vet det). Jeg har en eks jeg ikke trenger ta hensyn til, og som ikke vil skape problemer for han er så langt tilbake i tid(ny familie med nye barn der).

Vi liker mye det samme av det meste, etter å ha snakket sammen mye sammen(siden ingen tør å gå lenger nå ;))

Men likevel er jeg pyse her :) Så det er vel grunnen til at jeg spør. Jeg vet jeg bare må kaste meg ut i det. Han laget vel et lite bilde i går.... Vi var på stranden med barna, og så var det det med å kaste seg ut i det jeg syns var kaldt vann. Han hoppet, han, og jeg stod bare til lårene og "vasket" meg :) Jeg vet ikke, jeg....

Nei, det er vel bare at jeg er pyse, for jeg ser jo at sjansene til å gå litt lenger har vært der. Hva skal jeg si til meg selv i de øyeblikkene der??

HI

Tror ikke dere kommer til å bare snakke så lenge til, jeg lurte bare på om det var gjennomtenkt med et forhold. Også fra hans side.

Send han en melding: "Hei :-) Lurte på om ikke du og syns det er på tide å møtes uten barn en kveld? Middag hos meg neste fredag? Hilsen Xxx"

Også oppdaterer du hva han svarer her!

Heier på deg! =)

Skal jeg tørre det? hmmm.. hehehhe.. pysa meg her... Da må et bli nærmere neste helg i så fall.

Oppdaterer gjerne, men vet ikke om jeg finner igjen dette innlegget til å oppdatere på. Er ikke så flink med sånt. Får heller skrive om pysa som turde til slutt eller noe :)

Dette kjennes rett og slett skummelt ut for meg :) Men jeg vet det kan føre til noe bra. Han er en stødig fyr, og ærlig. Det vet jeg.

HI

Ja det tørr du =)

Du finner igjen innlegget ved å gå på "din side" og trykke på "mine siste innlegg", da får du opp de siste 40 tror jeg det er. Så om du ikke skriver så innmari mange mellom nå og da finner du det der.

Kjenner det kribler litt i magen, jeg kan lett relatere meg til hvordan du har det =)

Annonse

til 19:48. Det er jo nettopp det jeg sliter med å klare ;) får ikke lenger til det der flørtegreiene som var så enkelt en gang i tiden.

HI

• 2 uker senere...

"Problemet" er at du tenker for mye! ;)

Du har bare lagt dine naturlige flørteinstinkter i dvale! ;)

Det er ikke så vanskelig....

Hold blikket hans akkurat litt lenger enn du trenger (men ikke stirr).

Hvis han stiller seg så tett inntil deg igjen lener du deg bare litt mot ham.

Går du forbi ham stryker du ham "tilfeldig" over ryggen, skulderen eller armen - det som måtte passe.

Ta bort et innbildt rusk fra kinnet hans og bruk et sekund på å såvidt berøre kinnet hans. Samme virker fint med håret.

Ta på deg undertøy som kan anes under vanlige klærne, rett på en bh-stropp i et strategisk øyeblikk.

Lek med håret ditt - de fleste menn finner det tiltrekkende.

Stryk deg over leppen med en finger - det får blikket hans til leppene dine (det skal ikke virke tilgjort).

Strekk på deg som en katt - da gir du ham mulighet til å se på kroppen din.

Bare det å stryke fingrene på en hånd over den andre hånden eller underarmen kan få blikket til en mann til å fokusere mer på deg - tror de begynner å tenke på hvordan det ville vært for ham å stryke deg der og andre steder.

Deler dere humor så ert ham litt forsiktig også.

Litt (ikke mye!!) parfyme på strategiske steder kan også få en mann mer fokusert på deg.

Det er sååå mange muligheter!! :-) Når du bare har kommet i gang så kommer du til å oppdage at det å flørte er nesten som å sykle - i hvert fall hvis det er en du virkelig liker. :)

Husk å ha det moro underveis slik at det ikke blir alvorlig! :) Flørt skal være moro!! :-)

Og så er jeg enig med de andre over her... Be ham på middag, eller foreslå at dere går ut og spiser eller gjør noe sammen. Spiller ingen rolle hva - bare sørg for at dere er alene, uten barna.

Lykke til! :)))

ehhhh.. vi hadde en "alvorlig" klinerunde i dag ;) Nei, har ikke fått til date, men vi har kost oss mye sammen. Han var her tidligere i dag, og så snakket vi på telefonen til han skulle legge seg :)

Jeg vet mer om hvor jeg har han nå, for han er veldig åpen om hva han føler og tenker. Og vi har snakket en del om dette :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...