Gå til innhold

Jeg har født!

Anbefalte innlegg

Skrevet

4. Juli kom vesle gutten vår til verden. En rask og grei fødsel (kan i alle fall sies i ettertid...). Han kom 5 uker før termin, akkurat som sine søsken..

Ønsker dere lykke til augustmammaer! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!! :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Hvilken dag hadde du termin?

Skrevet

Takk!! Jeg hadde termin 10. august.

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper alt er bra med deg og lillgutt:)

Skrevet

Gratulerer så mye !!!!

Skrevet

Fortell oss hvordan det går er du snill:-) Hadde vært interessant å høre om det går greit å få så tidlig:-) Måtte du være på sykehuset lenger, gikk ammingen bra:-)?

Skrevet

Gratulerer så mye!! :))

Skrevet

Gratulerer! Jeg har ogsaa foedt. Her kom lillemann 6 uker foer tiden. Akkurat kommet hjem etter 9 dager paa sykehuset. Alt er bra, men han spiser ikke enda selv. Vi maa sonde han og oeve paa amming. Faar oppfoelging av Avansert hjemmesykehus, saa satser paa at dette blir bra etterhvert.

Skrevet

Gratulerer så masse. Håper alt går bra med dere tross litt tidlig fødsel. Men siden også de andre kom før tiden, så er kanskje bare dine gravidieter noe kortere. Kos deg i alle fall. Her må jeg nok holde ut et par uker til...

Skrevet

Gratulerer til dere som har født!

Forsetter folk å henge her inne etter fødsel eller flytter dere ut da?

Det virker som om det har tatt seg litt opp med innleggene her inne i det siste, hadde vært koselig om det forsatte.

Skrevet

Labine82; jeg tror at noen "hopper" inn til Dib, Din Baby, etter at de født, og fortsetter der:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...