Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er nettopp rundet 7 mnd. og er fullstendig turbo! En ting er at hun krabber, men har jo begynt å reise seg også. Og ikke har hun så god balanse, så da deiser hun jo ikke bakken.

Hadde virkelig vert bedre om hun hadde ventet et par mnd. til. Føler jeg ikke kan snu meg vekk et sekund. Søskenene var ikke slik. Hun skal tydeligvis opp og frem:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest poäng har fått baby <3
Skrevet

Min gutt startet også med å krabbe og reise seg og gå rundt bordet da han var 7 måneder.

Nå er han 10.5 måneder og faller ikke så ofte lenger. Kun når han glemmer at han ikke kan gå uten støtte :P

Støtt og stadig slipper han taket i bordet, tar et steg uten støtte og deiser rett i bakken.

Så veldig vondt gjør det nok ikke, for etter litt trøst er han i gang igjen!

Dette er en periode man må gjennom uansett, ta heller bort det som hun kan skade seg på og hvis du har spisse hjørner hjemme så bør du ta på hjørnebeskytter :)

Skrevet

Huff ja, jeg føler det samme!! Men her er hun 9 mnd gammel og veldig stødig når hun står og sitter, så ikke noe problemer med det heldigvis... MEN, og det er et stort men; hun plukker opp ALT mulig av små rusk og rask fra gulv og bakke HELE tiden- og vi snakker absolutt HELE tiden, det er liksom hobbyen hennes det virker det som... Og selv om vi prøver å holde det rent på gulvene her så er det alltid NOE, så jeg kan knapt snu ryggen til i ett sekund uten at hun holder på å spise opp avisen, en småstein i gangen eller annet deilig rusk og rask.

Er ikke så redd for skitt og bakterier, men tenker mest på at hun kan få ting i halsen- og har allerede hatt noen ekle opplevelser hvor hun begynner å brekke seg og kaste opp fordi hun prøver å svelge noe som helst ikke bør svelges... Sååå jeg må si at jeg gleder meg til hun begynner å gå, og kommer seg litt høyere opp fra bakkeplan enn nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...