Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Nå er det bare å håpe det har effekt! Noen erfaringer om dette? =)
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2011 kan vel kanskje skrive at jeg ikke hadde åpning, men var nesten helt moden. 1cm før livmormunnen flater ut..
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2011 Oioi.. Kanskje det skjer noe mer da Sitter med menssmerter, men det har jeg hatt siden i går kveld *krysser fingrene*
julijente 2011 Skrevet 8. juli 2011 #5 Skrevet 8. juli 2011 Er det bare jordmor som gjør dette, eller kan legen også? Jeg er så lei så lei! Masse lykke til :-)
maimora Skrevet 8. juli 2011 #7 Skrevet 8. juli 2011 Jeg ble strippet kl ni om kvelden, fødselen startet kl fem påfølgende natt:-)
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. juli 2011 Spennende! =D Håper det har effekt iallefall.. Har vondere smerter nå, siden de har lagt seg mer i ryggen. Har ikke merket noe til blod eller noe som alle nevner man får etter stripping..
maimora Skrevet 8. juli 2011 #9 Skrevet 8. juli 2011 Det kom ikke noe blod til meg. Kansje det er noe på gang hos deg da! Lykke til:-)
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. juli 2011 Får satse på det Har gått med modningsrier i over 2uker nå, så er litt sliten og lei på toppen av det hele.. Håååååper virkelig det skjer noe de neste dagene
mmagdalena Skrevet 8. juli 2011 #11 Skrevet 8. juli 2011 Jeg ble strippet på tirsdag, hadde da 3 cm åpning, men fremdeles ikke skjedd noe. Bare mye vonde maserier, eller hva man skal kalle dem. Åpn målt til 4,5 cm idag og alt er modent og klart...men ikke noe fødsel enda, dessverre..
Mrs. Bouquet Skrevet 8. juli 2011 #12 Skrevet 8. juli 2011 Jeg har blittet strippet mange ganger (ikke denne gangen) og det som ble sagt var at man skulle merke det innen 12 timer om det hadde hatt noen effekt med tanke på å trigge fødselen. Om ikke kan ny runde hjelpe. Uansett kan det ha litt effekt på modningen.
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #13 Skrevet 8. juli 2011 Tror mest dette er ganske individuelt, men det er lov til å håpe =D Murringene har gitt seg bitte litt nå, men ikke mye.. Så får se om det da kanskje skjer noe løpet av natten
Maia&Mathias <3 Skrevet 8. juli 2011 #14 Skrevet 8. juli 2011 Hvor langt på vei er du? Håper d tar seg opp igjen utover kvelden og natta....
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #15 Skrevet 8. juli 2011 Er 38+1.. Ja, det håper jeg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå