*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 .. Siden klokken 12 da jeg begynte å ta tiden. Har selvfølgelig ikke suttit med stoppeklokke siden da, men det har holdt på siden dess og nå sjekket jeg klokken igjen og det er fortsatt ca 10 min mellom hver (hva det nå er) kynner. Mannen er ikke hjemme, bare jeg og frøken på fem, men ringer nok sykehuset i alle fall. Kanskje det blir en sjekk? Hva vet jeg.. kaaaan jo være noe på gang fast det ikke er veldig vondt vel..?
NostraStoria Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Sier bare en ting: kynnere er IKKE regelmessige
JellyButt Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Jeg begynte med regelmessige kynnere når storesøster kom. Gikk mandag til onsdag med 8 min mellom hver. Døgnet rundt. Onsdag ettermiddag begynte de i bli rimelig ubehagelig. Og torsdagen en gang gikk de vel over til mase/modningsrier. Først lørdagen ble det skikkelig rier av det men til gjengjeld var vel det hele over på ca 10 timer (tror vi). Førstegangs. Jeg visste ikke at jeg "var i fødsel" når vi dro inn til føden. Ville bare ha en sjekk av småen for var redd hun ble stresset. Hadde 8 cm når vi kom inn så det var jo veldig greit Så ut i fra min opplevelse vil jeg si at det definitivt kan være noe på gang. Synes aldri det ble så vondt som "alle" skal ha det til så skal nok være litt mer obs denne gangen. Om det blir på samme måte vel o merke.
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 9. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. juli 2011 Hei jenter, det roet seg litt her og riene, eller hva jeg skal kalle det(?) kom ikke så regelmessig lenger. Tok i alle fall en telefon til Riksen. Hun var forresten så hyggelig å snakke med, rolig og saklig. Hun sa at dette kunne gå begge veier, enten tok det seg opp under natten, eller så skulle det kanskje dabbe av, hvilket det gjorde... men, at det er noe annet en mine vanlige kynnere, det er jeg nå helt sikker på. Du har så rett Lillegull og jeg skal slutte kalle det kynnere nå modningsrier kanskje... eller hva kalles det egentlig, dette mellomtinget mellom kynnere og rier. Hmmmm, blir bare mer og mer forvirret jo hi,hi. Muffinmonster; sån tur da at dere reiste in! Skjønner at du er mer obs denne gangen. Det skal jeg også vare. Kanskje det er så her det kjennes ut for meg i begynnelsen? Jeg vet ikke, hadde ks to uker før termin sist, så rier har jeg aldri kjent... Hvorfor misstenkte dere at babyen var stresset..? Blir de det av mye kynnere/modningsrier? Blir uansett spennende å se hvordan dette utvikler seg, og når.... Det er jo liksom fødseln man er opptatt av om dagen, ikke sant:)
JellyButt Skrevet 9. juli 2011 #5 Skrevet 9. juli 2011 Ja. Er glad vi reiste når vi gjorde. De måtte ta vannet og det tror jeg reddet oss litt. Gikk nesten to timer fra 8 til 9+ og da tok vannet. Etter det var gjort var hun ute på ca 25 min. Var vel ingen ting konkret som gjorde at jeg tenkte hun ble stresset. Men det var jo mange kraftige sammentrekninger over en del dager og de kjenner det jo inn i der. Og så ble jo jeg rastløs og glemte mat -gikk ned igjen 1kg den uken. Men hun hadde det fint hun. Krysser fingrene for deg og håper det skjer noe snart. For det er vel det du håper på?!
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 10. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2011 Jajamensan, er det jeg håper på men, nå er det flere timer mellom de vonde sammentrekningene (bra ord), så bare å fortsette med tålmodighetsprøven.. Takk, og detsamme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå