Gå til innhold

Noen som kunne tenke seg en kattepus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden vi er på dib, må en slikt innlegg som dette komme;

Hvorfor kan ikke katteeiere skjønne at katter er en pest og plage for naboer???? Katter høre hjemme på en gård eller et fullstendig avsidesliggende sted hvor de ikke driter ned andre sine hager!!!! Godt ting som mårfeller er oppfunnet....

Annonse

Du lille sinnataggen ta en chillpill og gå å gjem deg under terassen. Katter er tydeligvis bedre selskap enn deg regner jeg med. Har selv katt og skal ha flere. Og jeg DRITER i hva naboer og andre måtte mene. Lufta og verden er for ALLE! Er shit lei av mennesker som driver på slik, du er for fader voksen. Oppfør deg slik å!

Og for å komme tilbake til trådens (virkelige) spørsmål, hadde jeg bodd i akershus hadde jeg tatt pusen med engang.

Jeg har en katt som ikke liker andre katter, bare mennesker...... Og jeg bor langt borte. Ellers kunne jeg glatt hatt en katt til.

Tenkte bare å si at jeg bor i borettslag, og TRENGER en musefanger. Her kryr av mus ute og inne, og han er en utrolig flink jeger :) Katter hører ikke bare til på landet, de trengs til å renske opp i byer også :)

PS! Min er kastrert, vaksinert og ID-merket med Chip. Bare noe til de som fortviler over at noen gidder ha katt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...