rakel87 Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Hei..har hatt en del brunt blod denne uka..(siden søndag) Har ikke hatt så mye smerter, men er vanvittig nervøs for SA. Når jeg ligger rolig på sofaen mye av dagen kommer det ingenting, men med en gang jeg skal gjøre noe småtterier kommer det blod igjen. Finnes det noen som har opplevd noe lignende? Skal på UL på tirsdag, men det er så leeeeenge til. Noen som har tips? Råd? Kan dette gå bra? Bekymret førstegangsgravid:/
dincene Skrevet 10. juli 2011 #3 Skrevet 10. juli 2011 Jeg hadde SA i uke 5. Når jeg tenker tilbake så første som var rart var smertene i korsryggen som startet noen dager før SA. Ellers er jo det vanskelig å si noe. Noen blør og det er ingenting galt med det, andre blør og mister. Men du skal nok få svar på tirsdagen. Natta før SA fikk jeg veldig vondt i magen. Sånne veldig sterke menssmerter. Det kom bare bittelite blod tidligere i uka. En dag. Så gikk det 2 dager og plutselig blødde jeg kjempe masse. Men så er jo dette med MA når det ikke blir støtt ut. Nå har jeg skremt deg i hjel sikkert :PP Ta det med ro og klarer du ikke å vente til UL gå til fastlegen din. Han også kan se om livmorhalsen er eller ikke er åpen. Det er jo beroligende å vite.
elmaaani Skrevet 10. juli 2011 #4 Skrevet 10. juli 2011 Hei! Tenkte jeg skulle svare deg. Jeg hadde masse blødninger under forrige svangerskap. Jeg begynte med litt "spotting" fra uke 6 ca. Deretter en skikkelig blødning i uke 8-9. (alle sluser åpnet seg...) Blødninger i uke 25. Alt var bra. De kunne heller ikke fortelle meg hvorfor jeg blødde. Dersom du er nervøs/bekymra anbefaler jeg deg å ta det opp med fastlegen din og håpe at vedkommende er et sympatisk menneske Jenta mi ble født i 32+4 uten synlige varige mèn pr i dag Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå