helene0: jan09+jun11 Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Har en gutt på snart 1 mnd. Han bæsjer heeele tiden, bytter sikkert 10 bæsjebleier i døgnet.. begynner å bli litt smålei og lurer på om noen husker når sånn ca de begynner å "samle opp" litt mer.. Har jo en fra før, men husker ikke helt hvordan det var med han i starten
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Sånn er min lille også, han bæsjer sånne umerkelige små klatter som jeg ikke har fått med meg, og har fått sår stump også! Må sjekke bleien hele tiden og skifter støtt. Forrige bæsjet en gang i uken eller sjeldnere fra ganske tidlig, det var utrolig deilig! Men ellers kan jeg nok ikke hjelpe, tror babyene er ganske forskjellig her!
Sikori Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Sånn er min også. Men nå, åtte uker gml, begynner det å bli bedre. Har faktisk skiftet et par bleier med kun tiss :-) Vær oppmerksom på at det kan skyldes låsninger i nakken (kiropraktor fikser), mat du spiser som babyen ikke tåler (f.eks. melk), dårlig lukkemuskel i endetarmsåpningen, og sikkert noen årsaker til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå