Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 8. juli 2011 #1 Skrevet 8. juli 2011 Utrulig hvor fort man glemmer, er bare 4 årr siden jeg gjorde dette sist, men glemmer nesten hva som er viktig. Hva pakker dere med?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. juli 2011 #2 Skrevet 8. juli 2011 Tynn joggebukse Singletter T-skjorter / topper Hettejakke Flip flap sandaler Gode truser Amme bh Amme innlegg Egne bind Hårføner Sminke Shampo / balsam / dusjsåpe Vannflaske med tut på - uunnværlig under fødselen Babyalbum Fotoapparat Lader til fotoapparat og mobil Bok Strikketøy Bodyer til babyen Sokker til babyen Nøstebarn teppe til babyen Klær å reise hjem i for babyen That's it tror jeg.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 8. juli 2011 #3 Skrevet 8. juli 2011 Ja og penn og papir for å skrive opp gaver og blomster. Stoler ikke på hukommelsen i amme tåka....
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. juli 2011 #4 Skrevet 8. juli 2011 Tror jag skrivit det tidigare men måste bara dela igen för det är så skoj! Förra gången var min sambo så stressad när vi skulle ha, bagen var packad men när han skulle ta med den från bilen så var han nog i dvala..för han tog med sig allt som låg i kofferten - inkl en engångs grill och vindusvaskere till bilen. Det var jammen mig gott vi hade med det på födestua!!! haha!
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2011 Ja, sånn kan det gå når alt er så hektisk:-) Det var jo ganske vittig!!
respektatauten Skrevet 8. juli 2011 #6 Skrevet 8. juli 2011 ville også tatt med brystskjold og eventuellt smukk.. i tilfelle man får bruk for det!
2små,rosa&blå Skrevet 8. juli 2011 #7 Skrevet 8. juli 2011 TA MED HÅNDKLÆR! Ligger på sykehuset nå.. Og de håndklærne som er her er jo som en stor klut. Utrolig irriterende. Må jo ha 3 stk for å bli tørr. Har heldigvis fått min kjære søster til å komme med noen til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå